Įkraunama...
Įkraunama...

Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė?

QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 14, 23:26)

O tai, kad mechaninė 6 pavarų, o automatas yra 5 pavarų neturi reikšmės? g.gif
O įdomiausia, kad kiti puslapiai apie tą patį Land Cruiser 3,0D duoda visai kitus duomenis. g.gif Apie benzą viskas sutampa, o vat apie dyzelį tai nea schmoll.gif
Beje žurnaluose apie automobilius jau ne kartą yra skelbta, kad salonai labai mėgsta pagražinti perkamiausių modelių privalumus. O ir lyginti tai ką skelbia gamintojas yra neteisinga, nes automobiliai yra išbandomi ne miesto sąlygomis. Tad pasitikėti pateikiamais duomenimis nereikėtų, ypač naujų auto.
Papildyta:
QUOTE(zbara @ 2008 11 17, 15:42)
ne visai  rolleyes.gif su automatu ,uh,  kaip gali neštis thumbup.gif

čia reiktų lyginti nebent tuos pačius modelius, bet su automatu tikrai taip nepasidraskysi kaip su mechanine (nebent sportinis režimas yra, bet ir tai...), nes automatas perjungs pavaras kaip jam nurodys kompas, o su mechanine gali perjungti kada pats nori (tarkim su pirma iki 60 km/h, su antra iki 100 km/h).
Papildyta:
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 14, 23:07)
Čia ne ginčas, o kasdieninio vairavimo praktika. Ta prasme, kad automatas nevažiuoja kažkur kažkam iš paskos. Arba jis važiuoja lygiai, arba priekyje, bet tik ne gale.

lotuliukas.gif lotuliukas.gif lotuliukas.gif
Ar tai tikrai susiję ar tai automatas ar mechaninė? Mano vyras nemėgsta važiuoti kažkam iš paskos, nes tai yra nelyyyygis. Bet jis ne su automatu važiuoja.
Atsakyti
QUOTE(marinaa @ 2008 11 18, 20:00)
manyciau daugumai merginu patogiau automatas, bet man patogiau ir idomiau mechamine. Tas automatas tai kaip indvalydu (tipisku blondiniu)  masina nail.gif
beto ir bendrais sumetimais nei pastumt jei akumas mirs, nei tempt...  schmoll.gif



As irgi uz mechanine drinks_cheers.gif
Atsakyti
Vairuou masina su mechanine pavaru deze. Bandziau vairuoti ir automata. Aisku, patogu kamstyje, kai reikia po truputi judeti, bet ilgesniam kelyje geriau mechanika.
Atsakyti
10 metų važinėjau su mechanine ir per "jėgą" persėdau prie automato.... Važinėju pagrinde mieste.
Dabar po 2 metų, automato nekeisčiau į nieką... biggrin.gif Aišku jeigu degalų ekonomiškumo klausimas neaktualus...
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 19, 00:10)
Tikrų blondinių akumai nemiršta, nes jos vairuoja tvarkingas mašinas, kuriomis rūpinasi jų vyrai, draugai ar sponsoriai. Ir reikalui esant turi "mobiliaką", kuriuo gali išsikviesti pagalbą.

Nieko nei pridesi, nei atimsi lotuliukas.gif
Ot ir sekasi tom blondinem biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Atsakyti
....Nu ir diskusija blin.... lotuliukas.gif Panašiai, lyg aerodromo šlavėjai diskutuotų apie vienmotorių ir dvimotorių lėktuvų privalumus.... thumbup.gif

Siųlyčiau tiems ir toms kurie patys neeksplotavo bent vieno automato ilgesnį laiką nei pusmetis, griežtai neigiamas nuomones pasilaikyt sau. Ką sakė pusbrolio kaimyno uošvės pusseserės sūnaus draugas - nesiskaito.

Aš nesu nei blondinė nei invalidas, o vairuoju automatą jau trečius metus, ir esu juo labai patenkintas. Irgi mėgstu "laikyt situaciją savo rankose"...ir sėkmingai laikau. Jei reikia, priverčiu automatą persijungti taip kaip aš noriu,...nors tai būna retai, daugumoje atvejų jis dirba taip kaip reikia.
Ir del to kad neekonomiškas drysčiau ginčytis...Taip tiksliai rankiniu būdu sumėtyt bėgius sekant ekonomiškiausias apsukas dar reikia sugebėt....O apsukos pvz omegose kaip mano, prie 130 km/val yra lygiai 3000...tiek su automatu tiek su rankine dėžėm..Vansi, važiuojant aukščiausia pavara - varikliui jokio skirtumo.O ne aukščiausia - dar reikia išsiaiškint, ar draiveris sugeba taip sekti ekonomiškiausią režimą, kaip kompiuteris.....
Na gal kiek daugiau ima kai stovi kamšty ar prie šviesoforo su įjungta D pavara ir prilaikai stabdį...Bet naujesni automatai tokiu atveju patys išsijungia į N ir laiko, kol laikai stabdį.
Na aišku, dėl buksyravimo tai problema....Bet nedažnai tenka matyt kad tvarkingos mašinos būtų stumiamos...ypač moterų...O užvest esant reikalui su laidais nuo kito auto - automatas ne kliūtis....
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2008 11 19, 10:55)
čia reiktų lyginti nebent tuos pačius modelius, bet su automatu tikrai taip nepasidraskysi kaip su mechanine (nebent sportinis režimas yra, bet ir tai...), nes automatas perjungs pavaras kaip jam nurodys kompas, o su mechanine gali perjungti kada pats nori (tarkim su pirma iki 60 km/h, su antra iki 100 km/h).


Tikrai ne. Galingesni automobiliai turi triptronic ar steptronic, kur yra pakopos ir gali taip išrauti su trečia pavara (ją labai mėgstu), kad visi mechanikai liks toli toli gale. Ir kai reikia prasukti sankryžose į kairę jie yra nepamainomi. Teko važinėti su silpnoku galingumu ir be triptroniko, tai vargau, nes netraukdavo. Kartais gelbėdavo sportinis režimas, bet vistiek tai ne tokio galingumo mašina, plius ratai pastoviai prasisukdavo lotuliukas.gif V.ž. mėgstu galingumą, greitį ir galimybę kontroliuoti.


Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 19, 12:57)
Tikrai ne. Galingesni automobiliai turi triptronic ar steptronic, kur yra pakopos ir gali taip išrauti su trečia pavara (ją labai mėgstu), kad visi mechanikai liks toli toli gale. Ir kai reikia prasukti sankryžose į kairę jie yra nepamainomi. Teko važinėti su silpnoku galingumu ir be triptroniko, tai vargau, nes netraukdavo. Kartais gelbėdavo sportinis režimas, bet vistiek tai ne tokio galingumo mašina, plius ratai pastoviai prasisukdavo lotuliukas.gif  V.ž. mėgstu galingumą, greitį ir galimybę kontroliuoti.

O kas tas triptronic? rolleyes.gif g.gif Aš tai žinau tik tiptronic arba pusiau automatinę pavarų dėžę. Pusiau automatinės dėžės buvo pradėtos naudoti jau 1941 metais Chrysler automobiliuose. Tik kažkodėl pas mus visi tai laiko naujove. Tai jokia naujovė, tiesiog šios dėžės tik dabar prigijo ir išpopuliarėjo. Ir tai ne automatas su pakopom, o automatas+mechaninė viename, tik be sankabos. Tad pasirinkusi pati perjungti pavaras, tu pradedi važiuoti kaip su mechanine, perjungi pavaras kada nori.
Tiesą sakant dar labai pasiginčyčiau ar tikrai visi su mechaninėm dėžėm liktų toli toli. Spėju, kad eilinį kartą neteisingai lygini mašinas. Norint palyginti įsibėgėjimą, reikia lyginti visiškai vienodas mašinas ir vairuojamas to paties vairuotojo, nes kitaip gaunasi nesąmonė. Gal aš nemoku teisingai sustartuoti? Bet tai nereiškia, kad tavo mašina yra pranašesnė. Ir šiaip nėra nieko baisiau už vairuotoją, kuris galvoja, kad jo mašina (ir jis pats tuo pačiu) yra pranašesnė už kitas. Matom per žinias kuom tai baigiasi.
QUOTE(Oxen @ 2008 11 19, 12:04)
Ir del to kad neekonomiškas drysčiau ginčytis...Taip tiksliai rankiniu būdu sumėtyt bėgius sekant ekonomiškiausias apsukas dar reikia sugebėt....O apsukos pvz omegose kaip mano, prie 130 km/val yra lygiai 3000...tiek su automatu tiek su rankine dėžėm..Vansi, važiuojant aukščiausia pavara - varikliui jokio skirtumo.O ne aukščiausia - dar reikia išsiaiškint, ar draiveris sugeba taip sekti ekonomiškiausią režimą, kaip kompiuteris.....

Na mano 130 važiuojant 3000 apsukų nesiekia, bet manau kad tai nei joks rodiklis. Juk suvalgomą kurą apsprendžia ne tik variklio apsukos, bet ir elektronika, t.y. kiek jos tuo metu naudojama. O automatui tikrai yra naudojama papildoma elektros energija, tad ir kuro sunaudojama daugiau. Juk ne veltui sakoma, kad norint suekonomyti nereiktų jungti AC, klimos, galinio lango apšildymo, netgi patildyti radiją. Automato ir mechaninės kuro sanaudos skiriasi apie 1 l. Taip skelbia gamintojai, bet kaip yra iš tikrųjų manau, kad neįmanoma patikrinti. Nes kuro sanaudas sąlygoja daug veiksnių ir atkartoti vienodas sąlygas yra praktiškai neįmanoma.
O dėl kamščių, tai taip automatas daug patogiau, niekas čia ir nesiginčija.
O dėl pavarų mėtymo, tai juk įmanoma išmokti pavaras mechaninėje perjungti be sankabos, tai nieko nuostabaus, kad galima išmokti automatą priversti perjungti pavaras kada reikia.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pikkolo: 19 lapkričio 2008 - 14:46
Na rodiklis tai tik toks, kad identiškų mašinų su identiškais varikliais tik viena su automatine, kita su mechanine - apsukos aukščiausia pavara vienodos....Tą su mechanine irgi pats vairavau, ji mano bendradarbio....
Sanaudų mes taip jau miligramais neskaičiavom, bet gaunasi labai ir labai panašios....
Na kad APD naudoja elektros, faktas kaip blynas,...bet kiek tai atsilieps kuro sanaudoms - praktiškai nepajusi. Kiek ten tos apkrovos - kompas užmaitintas, ir hidraulikos valdymo solenoidai,....viena priešrūkinė lempa manau gerokai daugiau jama....Realųs nuostoliai susidaro tik hidrotransformatoriuje, jo naudingo veikimo koeficientas jei neklystu yra apie 0.8....o mechaninės dėžės - beveik vienetas, ness nuostoliai tik del trinties.. Bet važiuojant jau 80 km/h - hidrotransformatorius blokuojasi, tad ir šitie nuostoliai atkrenta. Vat senosiose tribėgėse dėžėse, hidrotransformatoriaus blokavimo nėra, tai nuostoliai labai net juntami...
Aš kalbu apie opelines dėžes, su kuriom tik ir turėjęs reikalų, kitur gali būti niuansų ir kitokių...
Apie pusiau automatus , pavažiavęs suzuki swift nauju, susidariau nuomonę, kad ko jau ko o pusiau automato man nereikia...Tai ta pati mechaninė dėžė, tik robotizuota...Pavaras ir sankabą valdo kažkoks beprotis robotas, kuris niekaip nesupranta ko iš jo norima....Smūgiai persijungiant, ilgas mastymas,....aišku yra rankinio perjungimo galimybė, bet...nafik visa tai, geriau jau paprasta pigi dėžė ir sankabos pedalas.
Yra dar viena rūšis automatų - variatoriai....principas ten visai kitas....Tai supaprastinus atrodo maždaug taip: sankabos nėra,....yra du skriemuliai ir diržas. Abiejų skriemulių diametras kintamas, vansi kinta ir perdavimo skaičius....Pavarų , kaipo tokių apskritai nėra - tai belaipsnė dėžė,...nors turi rankinio perjungimo galimybę...Tai grubiai sakant , persijungia iš anksto fiksuoti skriemulių dydžiai ir sudaro pavarų persijungimo iliuziją - nervingiems vairuotojams.Nors automatiniam režime viskas vyksta sklandžiau ir greičiau...Automobilių su variatoriais ekonomiškumas išvis aukštumoj...netgi ekonomiškesnės už paprastas mechanines...

Taigi, jei jau diskutuojam apie TIP ar TRIP tronikus, vertėtų žinoti, apie kokios rūšies HARDWARE kalbam...
Papildyta:
QUOTE(pikkolo @ 2008 11 19, 11:55)
O tai, kad mechaninė 6 pavarų, o automatas yra 5 pavarų neturi reikšmės? g.gif



Del šito tai tikrai gali nesukti galvos...

Kuo daugiau pavarų, tuo jos "trumpesnės"...tai gaunasi, kad reikia dažniau perjunginėt, bet įsibėgėjimas gaunasi greitesnis, del to kad variklis dažniau dirba maksimalaus momento apsukomis...Del to pasidarė madinga vietoj įprastų 5 pavarų daryti 6 pavarų dėžes.
O iš esmės tai tas pats perdavimo skaičių diapazonas padalintas ne į 5 o į 6 dalis.Ir 6 pavarų mašina lyginant su 5 nebus nei greitesnė nei ekonomiškesnė , tik vikresnė...

Visa tai galioja ir automatams, tik techniškai pridėti dar vieną pavarą ten kur kas labiau sudėtinga, ir brangu,..o kuo labiau sudėtinga, tuo mažiau patikima.
...Nors yra...mersas lyg tai 7 pavarų automatą išleido....
Atsakyti
QUOTE(Oxen @ 2008 11 19, 13:04)
....Jei reikia, priverčiu automatą persijungti taip kaip aš noriu


Butent drinks_cheers.gif As savo autika irgi priverciu persijungineti taip kaip man reikia,taip,kad nemustu pavaru deze.Beje,jis turi keturias pavaras smile.gif
Siandien galinej stotelej nespejau isgerti kavos,tai geriau vaziuodama rolleyes.gif

Beje,dar pasikartosiu-darbe man-tik automatas(na,kasdien po 10val. mazdaug kamsciuose...o pedalai ne is lengvuju...),bet nuosava tik mechanke-ji man skirta atsipalaidavimui,savo malonumui smile.gif Tik iskart nuo auto persedus kartais pamirstu sankaba,bet cia ne beda cool.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 19 lapkričio 2008 - 18:13
daug metų vairuojam tik mechanines...bet dabar besiruošdami pirkt mašiniuką, neišpeikiam ir automatinių... rolleyes.gif
Atsakyti
Ar tikrai 6 pavarų dėžė nesuteikia ekonomiškumo? Juk tuomet važiuojant 130 km/h 6 pavara bus mažiau apsukų, tad ir kuro suvartos mažiau. Nebent kalbi tik apie miesto sąlygas.
Atsakyti