Įkraunama...
Įkraunama...

Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė?

QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 30, 16:40)
Manyčiau čia nemažai turi įtakos arklio jėgos.

AJ įtakos įsibėgėjimui neturi, turi sukimo momentas.
Važiuojant su mechanika tik nuo vairuotojo priklauso kaip automobilis važiuos, o su automatu daugiau važiavimas priklauso nuo kompo.
Kiekvienas renkasi pagal tai ko jam reikia. Jeigu žmogui reikia komforto ir jis linkęs už tai permokėti, tai jis pirks automatą. Aš nelinkusi permokėti, todėl nesirinkčiau automato. O ir automatų remonto kainos, tai ojojoi doh.gif Vieni pažįstami vien dėl to pardavė savo auto, nes dėžės remontas kainavo dvigubai daugiau nei pati mašina. O dar turint galvoje, kad naujos mašinos yra labai nepatvarios, tai šiuo metu aš tik už mechaniką.
Atsakyti
QUOTE(Katute @ 2008 11 30, 17:20)
Dar, jeigu galima, pataisysiu tamstą dėl to trečio bėgio: įmetant automate padėtį su skaičiuku "3" dar nereiškia, kad ten ir yra trečias bėgis. Esmė ta, kad tuo metu yra jungiama iki trečio bėgio, tuo pačiu daugiau įsukamas variklis. Tačiau tai nėra startavimas trečiu bėgiu.


Nežinau techninių dalykų, bet kol kiti persijungia mechaninės pakopas, automatas seniai nuvažiavęs, nes pakopos persijungia greičiau ir įsibėgėjimo kelias trumpesnis. Bent jau iš mano vairavimo patirties.
Atsakyti
Aš tik už mechaninę thumbup.gif Teko kelis kart pavairuoti automata, nu pravalas kazkoks, gaila masinos kol ji ten savo tas pavaras junginejas doh.gif O svarbiausia tai pinigininiai dalykai cool.gif
Atsakyti
QUOTE(l'eau @ 2008 11 30, 21:40)
aš vairuoti mėgstu, bet su automatu man tai daryti nuobodu, malonumo nejaučiu. jums yra kitaip. tai ir vadinama nuomonių skirtumu, nereikia įrodinėt kitam kad jis neteisus rolleyes.gif


irodinejimas butu -jeigu jus sakytumet kad mechanine yra geriau o as sakyciau kad ne jus neteisi. smile.gif bet jeigu jus suprantant tai kaip irodinejima kad... na tai gal jus pati nelabai kita nuomone toleruojate, g.gif , nes labai keista, kai as ne karta esu pasisakius butent apie tai ka jus pabraukete- man paciai labaiu patinka automatas, ir kad kiekvienam savo- jus ta pati pakartojate, pakartojaet apie nuomoniu skirtuma - t.y. pabrezete man tai apie ka as ne karta rasiau smile.gif g.gif

vairavimas yra viena, o auto valdymas ir skirtumai tarp ju kita- tai tik faktas, o ne irodinejimas kad kito nuomone neteisinga biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(jukraa @ 2008 12 02, 18:57)
Aš tik už mechaninę  thumbup.gif  Teko kelis kart pavairuoti automata, nu pravalas kazkoks, gaila masinos kol ji ten savo tas pavaras junginejas  doh.gif O svarbiausia tai pinigininiai dalykai  cool.gif


na nezinau, keista koks ten automatas... su pavaru perjunginejimu... kad "meti" ir lygiai taip pat kaip mechaninej persijungia, ir aplamai kad ten nera ka perjungineti, bet pas mane automate D4 ir D3, R , vazineju tik D4 (kadangi ekonomiskesnis vazevimas,) darbinis vazevimui ir R atbulinis- sios naudojamos, (aisku dar yra papildomai su priekaba vaziuojant, N neutralus bet as ju nepanaudojau, vieninteli karta kai veziau profilaktiskai apziurai pries kelione meiststras paprase kad ant duobes uzvazevus palikciau N.)
pagrinde naudojamos pas mane tik dvi vazevimui D4 ir R vazevimui atbula.

o del islaikymo, na del sito irgi nesutinku, nes kaip jau ne karta minejau kad kaip kam papuola nusipirkti automobili- as kai pirkau automata mane irgi gasdino del islaikymo, ir konkreciu keleta pavyzdziu turejau kad taisymas kainavo vos ne puse masinos kainos ar daugiau, kad... bet kol kas tikrai man jos islaikymas problemu nesukele. atvirksciai kai kuriems pazystamiems mechanines islaikymas labai kainuoja daug- tiesiog nepasiseke nusipirkt, o atrodo ir mechanine ir rinkosi kad detales pigesnes... kisa istisai

Papildyta:
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 12 02, 18:38)
kol kiti persijungia mechaninės pakopas, automatas seniai nuvažiavęs, nes pakopos persijungia greičiau. Bent jau iš mano vairavimo patirties.

drinks_cheers.gif . ta pati galiu pasakyti. be to kad automate nera ka perjunginet, bet pas mane - vaziuoti arba vaziuoti atbulam.
Atsakyti

QUOTE(Solemn still @ 2008 12 02, 21:06)
na nezinau, keista koks ten automatas... su pavaru perjunginejimu... kad "meti" ir lygiai taip pat kaip mechaninej persijungia, ir aplamai kad ten nera ka perjungineti


Nu čia tai suskėlėt lotuliukas.gif Sorry, bet baisiai linksma pasidarė lotuliukas.gif Grįžkim vėl prie visų tų techninių dalykėlių, bandysiu žmonių kalba kalbėt: automatą, kaip visi žinome, valdo kompiuteris, kuris viduje automatiškai permetinėja bėgius. Tą ir turėjo omeny jukraa, sakydama, cituoju: "kol ji ten savo tas pavaras junginejas " biggrin.gif
Atsakyti
Jei silpnas galingumas, tai tikrai gali nupušti, kol kažkas persijungs. Teko važinėti su nuomota silpnesne, tai atrodė, kad su koja dugną išmynsiu. lotuliukas.gif O jei nori pravažiuoti sankryžose, tai apgaulingai pavojinga, nes atrodo, kad pravažiuosi (kaip pripratus), o ji netraukia pagal poreikį.
Atsakyti
Tai va, čia dar vienas aspektas, kad ir automatas automatui nelygus cool.gif
Atsakyti
Čia "aspektas" toms, kurios mėgsta raliuoti. Kitos važinėja ramiai ir tolygiai, todėl galingumas nėra aktualiausias dalykas rolleyes.gif
Atsakyti
Ne tik, dar ir toms lyginančioms, kad automatas būtinai tiesiojoj ar nuo sankryžos, ar belekur aplenks machaninę biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Katute @ 2008 12 02, 23:03)
Nu čia tai suskėlėt lotuliukas.gif  Sorry, bet baisiai linksma pasidarė lotuliukas.gif  Grįžkim vėl prie visų tų techninių dalykėlių, bandysiu žmonių kalba kalbėt: automatą, kaip visi žinome, valdo kompiuteris, kuris viduje automatiškai permetinėja bėgius. Tą ir turėjo omeny jukraa, sakydama, cituoju: "kol ji ten savo tas pavaras junginejas "  biggrin.gif


o cia tai tikrai suskelei lotuliukas.gif
biggrin.gif ir man juokinga, nes ka ji turejo omeny viskas aisku kaip ir kad automate jis pats pavaras permetineja, kol kas niekam tokiu klausimu neiskilo biggrin.gif ,
kol jus pati nesugalvot kad... biggrin.gif , kaip sakant juokiasi tas kas juokiasi paskutinis

o esme buvo ta kad jos pas mane greit persimetineja ( kad jums vel ... automatas jas permeta taip pat greitai kaip ir pats mechaninej), nereik laukt ilgai kol permes
biggrin.gif stai apie ka kalba biggrin.gif lotuliukas.gif
Papildyta:
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 12 02, 23:08)
Jei silpnas galingumas, tai tikrai gali nupušti, kol kažkas persijungs. Teko važinėti su nuomota silpnesne, tai atrodė, kad su koja dugną išmynsiu.  lotuliukas.gif O jei nori pravažiuoti sankryžose, tai apgaulingai pavojinga, nes atrodo, kad pravažiuosi (kaip pripratus), o ji netraukia pagal poreikį.

gali buti, nezinau nes man neteko, teko viena kart persest prie kito automato bet irgi buvo viskas ok , labai greitai permetinejo.
Papildyta:
tuo man ir patinka automatas kad rankytemis daug nereikia
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Solemn still: 03 gruodžio 2008 - 00:15
ups ir dar siaip idomu.
pas mane automate daug kas nustemba kad yra du darbiniai D4 ir D3, pati negaliu pasakyti kad labai daug atkreipiau demesio i tai kituose automatuose, teko Opel Astra ir SAAB vaziuoti tai ten tik D. pas mane - P, R, N, D4, D3, D1 ir D2.
D3 ir D4 darbiniai vazevimui ( nors naudoju tik D4 ekonomiskesnis vazevimas, siaip skaitos D4 uzmiesty o D3 mieste) ir D1;D2 su priekaba jei.
idomu kaip pas kitas.
Atsakyti