Įkraunama...
Įkraunama...

Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė?

QUOTE(reallywomen @ 2007 06 20, 20:03)
Ar kas nors gali man pasakyti konkrečiai kodėl sklando toks mitas, kad automato negalima tempti? Kas atsitiks?



Greiciu deze saibom paeis smile.gif Siaip tai sakoma kad iki 40km/h galima tempti,bet geriau nereikia cool.gif
Atsakyti
ne, denaxa, ne iki 40 km/h galima tempti, o 40-50 km atstuma. tada nieko neatsitiks, jei ne kasdien tampot. Beje, sakoma, kad beda automato tame, kad neina ziema uzstumt ar uztempt ant begio.. tai va, sako visom masinom tas labai kenksminga. Jei taupo ir akumo nekeicia, tai lai zino, kad daugiau "prataupo" biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(reallywomen @ 2007 06 20, 20:03)
O kas sakė, kad reikia  g.gif ? Kam reikia tegu mokosi  mirksiukas.gif  Esu be galo patenkinta vairuodama Golfuką su automatine deže. Tiesa, drąsos dar trūksta, bet automatas suteikia daugiau laisvės.

Ar kas nors gali man pasakyti konkrečiai kodėl sklando toks mitas, kad automato negalima tempti? Kas atsitiks?

Man ko trūksta ,tai automato,nes kitos baimės išskyrus pariedėt,užgęst,ar šiaip kokių nesamonių perjunginėjant bėgius,daugiau neturiu. rolleyes.gif
O ar tikrai tiek daug kyla problemų su automatinėm dėžėm,ar taip dažnai jos jau genda(nes ne naujo ieškau)?Gal kokius galit parekomenduot mašiniukus ?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Auksėja: 20 birželio 2007 - 23:24
Japoniskos dezes patvariausios (jas taip pat deda i Opel).
Atsakyti
QUOTE(zhmonija @ 2007 06 21, 00:13)
ne, denaxa, ne iki 40 km/h galima tempti, o 40-50 km atstuma. tada nieko neatsitiks, jei ne kasdien tampot. Beje, sakoma, kad beda automato tame, kad neina ziema uzstumt ar uztempt ant begio.. tai va, sako visom masinom tas labai kenksminga. Jei taupo ir akumo nekeicia, tai lai zino, kad daugiau "prataupo" biggrin.gif




Mechanika uztempineti ziema nekenkia,tik tempima reikia nuo ketvirto begio pradet,po to kiek pavaziavus jungiesi trecia,po to antra ir uzsivedineji :mirksiukas:Jei iskart ant antro statyt-taip,kenkia,nes jis eina didesnem apsukom,o variklis isales buna.Vasara-nuo antro iskart galima smile.gif Man su dyzeliu du kart teko "ant patempimo" i darba isvaziuot,priezastis-zvake viena perdegus buvo rolleyes.gif
Atsakyti
na negaliu pasakyt tiksliai kas ten pasidaro, bet skaiciau, kad negerai yra uztempineti, kaip ir prikurt nuo laidu ax.gif reikes paieskot, gal rasiu issamu paaiskinima smile.gif
Atsakyti
QUOTE(zhmonija @ 2007 06 21, 18:05)
na negaliu pasakyt tiksliai kas ten pasidaro, bet skaiciau, kad negerai yra uztempineti,[B] kaip ir prikurt nuo laidu[/B]  ax.gif reikes paieskot, gal rasiu issamu paaiskinima smile.gif

idomu kodel? g.gif
Atsakyti
Prikurt nuo laidu dyzeli negerai,bet cia pakenksi ne savo masinai,o tam,kuris tau prikurke duoda-del dideliu apkrovu uzvedimo metu jam generatorius saibom paeit gali.Man cia autoelektrikai smulkiai tuos dalykus isaiskino.Siaip kuria zmones,bet cia jau aukstasis pilotazas-kai uzsikuria tavo masina,ta pacia sekunde reikia gesinti "donora".O benzinine isvis negali dyzelio donoru buti.Dar yra toks variantas,kaip akumo pakrovimas nuo kitos masinos variklio,bet nelabai cia veiksmingas dalykas,daugiau laiko uzima.
Vnz.,apibendrinimas-jei akumui agonija,ir truks plys reikia vaziuoti,tai dyzeli-ant patempimo(uzsiveda iskart),o benzinine-su prikurke geriau,nes ant patempimo ji sunkiau vedasi.Viskas cia del sukimo momento skirtumo,dyzelio jis didesnis.Beje akumas irgi turi buti konkreciai masinai pritaikytas,tada ir bedu jokiu ypatingu nebus.
Atsakyti
QUOTE(zhmonija @ 2007 06 21, 14:59)
Japoniskos dezes patvariausios (jas taip pat deda i Opel).



zhmonija, tamsta lyg ismanot apie technika, tai gal galit ka pasakyt apie pusiau automatine pavaru deze, kaip su ja elgtis? Laukiu savo naujo super duper Civico, pasiemiau automata negalvodama, o dabar internete pasiskaiciau, kad ta i-shift gana stipriai peikia... blush2.gif Kazkaip galima pavaras perjungti ir vaziuojant automatiniu rezimu, bet kaip tai vyksta? Reikia greicio pedala atleisti ir tada perjungti? g.gif

KAS NORS, gal ismanot sita reikala??
Atsakyti
Gaila, bet neteko man asmeniskai susidurt su pusiau automatine deze ax.gif bet logiskai mastant pavaras turetum junginet pati (esant norui), bet be sankabos.. pataisykit, jei nusisnekejau - paciai labai idomu kaip tos pusiau automatai smile.gif
Atsakyti
QUOTE(zhmonija @ 2007 06 26, 23:23)
Gaila, bet neteko man asmeniskai susidurt su pusiau automatine deze  ax.gif bet logiskai mastant pavaras turetum junginet pati (esant norui), bet be sankabos.. pataisykit, jei nusisnekejau - paciai labai idomu kaip tos pusiau automatai smile.gif



Na stai, turiu jau ta savo pusiau automatine. Viskas gerai ir grazu, gali nejungineti, gali pati jungineti thumbup.gif

Bet va vieno nesuprantu, kodel ikalneje ji rieda atgal? blink.gif Automatines to neturetu daryti. Sankabos pedalo nera, tai lieka tik mint ant gazo, nes su rankiniu niekas taip ir neismoke.
Atsakyti
QUOTE(ievuliux @ 2007 06 30, 18:32)
Bet va vieno nesuprantu, kodel ikalneje ji rieda atgal?  blink.gif  Automatines to neturetu daryti. Sankabos pedalo nera, tai lieka tik mint ant gazo, nes su rankiniu niekas taip ir neismoke.

Kas pasakė, kad neturėtų? g.gif O stabdžio pedalas tai gal yra? biggrin.gif
Atsakyti