Įkraunama...
Įkraunama...

Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė?

QUOTE(Liniuka @ 2008 07 03, 14:34)
As su automatu niekada nesu bandziusi vaziuot, is pradziu labai pavydejau, kad nereikia pavaru minkyt. O dabar, kai jau baigiu priprast, tai manau, kad mechanine yra geris smile.gif


Kai pasirinkimas iš vieno varianto, tokia ir išvada biggrin.gif
Būtinai išbandyk ne 5min, o bent dienos važiavimą 4u.gif

Atsakyti
Na,as turiu du variantus,tai ivertinus visus pliusus bei minusus man labiau tinka mechanine,lengvosios automato nenoreciau.Darbe-kitas reikalas,tik uz automata,bet tai yra darbas,o po darbo tai man jau norisi grynai savo malonumui vaziuoti,atsipalaiduoti normaliai,o tam labai tinka mechanine rolleyes.gif
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2008 07 03, 15:47)

Su automatu tikrai nepadraginsi, nes jis permetinės pavaras kaip priklauso, o tai stabdo mašiną. O tarkim su savo BMW pirma pavara 60km/h galiu išspausti.




Drįstu nesutikti......Padragint galima, ir neblogai gaunasi...yra runkenos padėtys 1-2-3, kurias perjunginėji ranka...ir lekia pirmu bėgiu iki 90 km/h... biggrin.gif Rimtam drage, tai ne kas - startas silpnesnis.....bet jei nuo sankryžos kokį "arelį" nupūst - visada prašom... smile.gif
Bet ne čia automato privalumai...
Atsakyti
O man automatas patinka labiau, nereikia perjungineti begiu, viena koja is vis laisva. thumbup.gif tik uz tai. Na nors mechanines nepeikiu, man siaip abu variantai geri ax.gif
Atsakyti
as net nenoriu bandyt automato - kaip man labai mechanine patinka, kazkaip tada atrodo 2 in 1 su masina - jauciu kad AS ja valdau ax.gif na, nezinau, kaip paaiskinti.. bet as uz mechanine.
Atsakyti
o aš dar žiemą važinėjau į darbą su sūnaus mašina, kuri turėjo automatinę greičio dėžę, tai man buvo toks komfortas ilgose mašinų eilėse per piką ir šiaip thumbup.gif .
Dabar tenka su MB viena mašina dalintis ir žinoma, šitoji mechaninė, tai pradžioje buvo l.didelė kančia, kol įpratau, dažnai užgesdavo ir žinoma, kur ne visai vietoje doh.gif .
Jei galėčiau pasirinkti, tai tik automatą rinkčiausi thumbup.gif , nesvarbu, kad MB bliauna, kad daugiau kuro ir remontas brangesnis. Na, kad traukti reiktų, tai gal kuriai pakliūna per 10 m. arba ne biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Dasha @ 2008 07 03, 20:54)
as net nenoriu bandyt automato - kaip man labai mechanine patinka, kazkaip tada atrodo 2 in 1 su masina - jauciu kad AS ja valdau  ax.gif  na, nezinau, kaip paaiskinti.. bet as uz mechanine.

Tai tu net nebandžiusi važiuot su automatu, kategoriškai tik už mechaninę? g.gif
Hm, nu jo, visai kaip mano dukra - aš nenoriu ragaut to saldainio nes jis neskanus....
Atsakyti
QUOTE(vovere74 @ 2008 07 03, 21:16)
Tai tu net nebandžiusi važiuot su automatu, kategoriškai tik už mechaninę? g.gif
Hm, nu jo, visai kaip mano dukra - aš nenoriu ragaut to saldainio nes jis neskanus....

zinau, kad keistai, bet nematau reikalo.. nes ji man visiskai visiskai tinka
Atsakyti
QUOTE(Oxen @ 2008 07 03, 19:26)
Drįstu nesutikti......Padragint galima, ir neblogai gaunasi...yra runkenos padėtys 1-2-3, kurias perjunginėji ranka...ir lekia pirmu bėgiu iki 90 km/h... biggrin.gif Rimtam drage, tai ne kas - startas silpnesnis.....bet jei nuo sankryžos kokį "arelį" nupūst - visada prašom... smile.gif
Bet ne čia automato privalumai...

Automate būna tik tokios padėtys: N, P, D, R, S (bet ne visuose). Jei yra padėtys su skaičiais, tai jau ne automatas, o tiptronicas, o tai visiškai kas kita.
O kad su pirma iki 90, tai nelabai tikiu, su antra taip, bet su pirma g.gif Nebent tau visiškai negaila variklio.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2008 07 04, 11:25)
Automate būna tik tokios padėtys: N, P, D, R, S (bet ne visuose). Jei yra padėtys su skaičiais, tai jau ne automatas, o tiptronicas, o tai visiškai kas kita.
O kad su pirma iki 90, tai nelabai tikiu, su antra taip, bet su pirma  g.gif Nebent tau visiškai negaila variklio.

Tu mane visiškai subalamutinai g.gif Mūsų turėtame Safrane ir dabartinėje Vectroje taipp irgi yra P, N, D, R, S ir 1 2 3
Tai negi nori pasakyti, kad abi mašinos tiptronicai? g.gif Aš maniau, kad pusiau automatinė, pusiau mechaninė tai ne tik pavarų perjunginėjimas, bet ir sankaba. Tai kokia čia mechanika jeigu nėra sankabos pedalo?
Atsakyti
QUOTE(vovere74 @ 2008 07 04, 11:43)
Tu mane visiškai subalamutinai g.gif  Mūsų turėtame Safrane ir dabartinėje Vectroje taipp irgi yra P, N, D, R, S ir 1 2 3
Tai negi nori pasakyti, kad abi mašinos tiptronicai? g.gif  Aš maniau, kad pusiau automatinė, pusiau mechaninė tai ne tik pavarų perjunginėjimas, bet ir sankaba. Tai kokia čia mechanika jeigu nėra sankabos pedalo?

Tiptronice nėra sankabos. Šiaip jau ir mechaninėje galima perjungti pavaras be sankabos, prie tam tikrų apsukų, ką beje ir daro lenktynininkai.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2008 07 04, 12:00)
Tiptronice nėra sankabos. Šiaip jau ir mechaninėje galima perjungti pavaras be sankabos, prie tam tikrų apsukų, ką beje ir daro lenktynininkai.

Ką radau internete apie tiptronicus tai visiškai ne tai kas mano opelyje schmoll.gif
O čia va http://209.85.135.10...O...&lr=lang_lt , radau į temą seną straipsniuką, palaikantį automatų mylėtojus biggrin.gif
Atsakyti