QUOTE(jbs @ 2008 02 23, 21:05)
Interneto platybės, matyt, pasirodė per plačios šį kartą Gal kas turi savo "archyvuose" Du Coq aprašymą: kvapo istorija, natos?
Apie istoriją trumpai tiek:
... melody "Eau de Coq" was composed one fine day in the year 1894, and has been hummed ever since by grown-ups and children alike.
Eau de Cologne du Coq, sukurtas 1994 metais, apibūdinamas kaip citrusinis gaivus gėlių kvapas. Lyginamas su pavasario ryto gaiva, kurios žadinanti kompozicija susideda iš tokių natų:
Pradinės natos: citrina, bergamotė, neroli (kai kur ir apelsinas)
Širdies natos: levanda, jazminas, pačulė (kai kur ir rozmarinas)
Bazinės natos: sąmanos, sandalmedis
QUOTE(biologė @ 2008 02 28, 18:53)
Nukoviau du Guerlain miniukus Tiksliau, jie patys
jbs dėka (ačiū ačiū

) pas mane nutūpė

Tai dabar švieži ir dar nelabai susigulėję įspūdžiai
Sveikinu
biologe.

Ačiū už apibūdinimus.

Bagatelle sodus teko uostyt papurkštus ant lapelio, o tų antrųjų kvapo nežinojau, tad perskaičiau labai susidomėjusi.
Turėjau galimybę susipažint su trim Guerlain kvapais -
Mayotte, Philtre d'Amour ir
Guerlinade, tai ta proga aprašysiu įspūdžius.

Šie kvapai yra taip vadinamos Les Parisiennes kolekcijos (kurią sudaro naujai perleisti Guerlain kvapai) dalis.
Mayotte
2006 m. Guerlain išleido
Mayotte, perdarytą pagal 2000 m. aromatą Mahora, kuris yra nebegaminamas. Abu pavadinimai kilę iš salos Ylang-Ylang , kuri žymi pavadinimais Mayotte ir Mahore. Šioje saloje parfumeris Jean Paul Guerlain pamėgo atostogauti, ten pat yra Guerlain jazminų ir ylang-ylang plantacijos.
Pirmiausia pasakysiu tai, kad tai kvapai dvyniai, be galo panašūs.

Abu rytietiški-egzotiški-gėliniai su karaliaujančia tuberoza ir ylang-ylang. Iš esmės juos galima net supainioti. Todėl tolimesni pastebėjimai yra tik milimetrinės smulkmenos, lyginant abu kvapus vienu metu, ir sveriant juos po kruopelę.

Jau iš pat pradžių Mayotte pajutau daugiau minkštumo nei Mahoroje, daugiau kreminių atspalvių, o vėliau, skleidžiantis kvapui, Mahoroje labiau išryškėja gėlės, o Mayotte prieskoniai ir jie ganėtinai gurmaniški. Gėlės Mayotte taip pat ryškios, tačiau kiek mažiau agresyvios negu Mahoroje. Toks įspūdis, kad sudėtyje būtų gardenijų, bet čia tikriausiai jazminas taip atsiskleidžia.

Kokosas, kuris Mahoroje buvo beveik tik nujaučiamas, čia jaučiasi gana ryškiai, man netgi gvazdikėliai (tie kuriuos deda į kepinius) pasivaideno, ir gal net šiek tiek cinamono. O štai bazėje Mahoroje atsirado daugiau šviesos, tam tikrų saulėtų medaus ir karamelės atspalvių, tačiau ji konkretesnė ir daugiau gėlinė tuo tarpu Mayotte pasirodė kiek mažiau perregima, tirštesnė, daugiau aksominė, apgaubianti, ir kaip ir anksčiau šiek tiek prieskoninė. Vis dėl to, visoms natoms atsiskleidus iki galo, abu kvapai gerokai supanašėja.
Mayotte sudėtis:
P.n.: Frangipani žiedai, neroli,
Š.n.: tuberoza, ylang-ylang, jazminas,
B.n.: sandalmedis, vetiveris, vanilė.
Palyginimui,
Mahora sudėtis:
P.n.: Apelsinas, migdolo žiedai
Š.n.: Ylang-ylang, neroli, tuberoza, jazminas
B.n.: Sandalmedis, vetiveris, vanilė
Philtre d'Amour
Philtre d'Amour buvo sukurtas 1999 metais kaip riboto leidimo kvepalai. Vėliau išleistas naujasis variantas 2005 metais. Nusipirkti jį galima Guerlain parduotuvėje, Paryžiuje, Champs Elysees gatvėje.
Pradinėse natose labai ryškūs citrusai: bergamotė skleidžiasi labai panašiai kaip Shalimar. Puikiai jaučiasi verbena, ji suteikia kvapui tam tikrą žolinį tarsi melisų lapų akcentą, o mandarinas saldumo.

Visas šis citrusų gūsis anaiptol nesklinda lengvai ir gaiviai, kaip galima įsivaizduoti, turint omenyje šių dienų citrusinius kvapus.
Pačios pradinės natos man kelia šiokias tokias asociacijas su Lancome O de Lancome (citrusinis šipras) tačiau galbūt dėl neroli ir ylang-ylang jos tuoj pat įgauna tam tikro gerleniško svorio, nebetenka to skaidrumo ir sterilumo tikriesiems gerlenams jis nelabai būdingas.

Širdies natose ryškiau jaučiasi jazminas, šiek tiek irisas ir lelija, bet ylang-ylang man viską nustelbia, jį čia tikrai ryškiai jaučiu. Ir nuo širdies natų Philtre dAmour man vis labiau panašėja į Mitsouko.

Bazinėse natose pasirodo ir pačiulė. Va tada ir išryškėja tikrasis šipriškumas.

O ąžuolo sąmanos čia gana subtilios, esu užtikus jų ir agresyviau besireiškiančių.
Philtre d'Amour sudėtis:
P.n.: Bergamotė, citrina, mandarinas, verbena
Š.n.: Jazminas, irisas, ylang-ylang, lelija, gvazdikas, geranium (kitur dar minimi ir petigran, neroli, mirta, rožė)
B.n.: Koriandras, sandalmedis, muskusas, ambra, pačulė (kitur dar ir ąžuolo sąmanos)
Guerlinade
Prisimenu kai pirmąkart juos pauosčiau, pirma mintis atėjusi į galvą buvo "koks gražus ir teisingas kvapas" - durnai skamba, bet atitikmens nerandu.

Kitaip dar pasakyčiau - tobulas kvapas idealiai moteriai. Labai elegantiškas, taurus, aristokratiškas, iš tų kurie padeda išlaikyti distanciją ir pajusti pagarbą.
Pradinėse natose - saldžiai gaivi bergamotė, tuoj pat pereinanti į gyvą pavasarinių gėlių kvapą. Jaučiu alyvas, šiek tiek rožių, jazminų kažką panašaus į hiacintus ir pakalnutes, nors ir nėra jų čia. Irisas neryškus, praktiškai nejuntamas. Bergamotė šią gėlių puokštę pagyvina, suteikia kvapui lengvumo ir jaunatviškumo. Vanilė bazinėse natose labai subtili, nekonditerinė, kompozicijai suteikia daugiau šilumos, negu saldumo. Jei trumpai - ieškančioms kvepalų su išraiškingomis alyvomis, siūlyčiau atkreipti dėmesį į Guerlinade.
Guerlinade sudėtis:
P.n.: bergamotė
Š.n.: rožė, jazminas, irisas, liepos, alyvos
B.n.: vanilė, tonka pupelės