O tai gal pačiai išeina kažkiek laiko pabūti ryte ir vakare su ja? Po pusvalanduką manau jai žymiai maloniau būtų. Bent jau aš visada stengiuosi jei tik matau, kad dar nori jog pabūčiau, pabūti. Kelis kartus susidūriau su tokia keista situacija, kad atrodo auklėtojos norėtų, kad aš greičiau išeičiau... Bet nematau nieko blogo, jei dar ir mama kažkiek laiko su vaiku pabūs. O ne tik, kad atėjau, palikau ir atėjau pasiėmiau. Aišku čia nuo vaiko priklauso. Jei kuo ilgiau mama bus, tuo sunkiau bus išsiskirti, arba jei tik atėjus iškart ant rankų ir namo nori pats vaikas bėgti, tai tada šis metodas nelabai tinkamas. Maniškė bent kol kas yra tokia, jog ryte atėjus jai daug lengviau apsiprasti, kai aš būnu šalia, tada ji jau kai sakau, kad išeinu nenoriai, bet išleidžia. Ir vakare, kai ateinu pasiimti, tai dažniausiai būna, jog ji dar nori pažaisti, parodyti ką veikė - todėl dar tenka pabūti ir kartu pažaisti.
O va man dar vienas klausimas iškilo: dėl bausmių ir nuraminimo... Kaip supratau mūsų auklėtojos naudoja priemonę - uždaryti vieną vaiką į vonios kambarį kol jis nusiramins. Iš pradžių man irgi lyg ir protinga pasirodė, o po to paskaičiau psichologijos puslapiuose, kad nei dvejų metų neturinčiam vaikui tai gali būti labai gązdinanti ir psichologiškai traumuojanti priemonė...