Na man pačiai buvo aišku, kad Mokinaus Patenkinamai (P) o tai būtų ~8. Taip mokausi dabar. Gal net geriau. Mano vidurkis 9.1. Ir man kažkaip neprimtina mokintis pagal pažymius. Kas iš to, kad gaunu 10, o moki tik ketvirtui? Juk klasėje būna ne vienas žmogus ir gali susikalbėt - galų gale ir špargalkės yra... Ir kaip įkyru, kai gauni 8 mama sako ,,norėčiau geriau"
ji bent žino kiek mokinaus ir stengiausi, ar pasimokiau iš savo klaidų??? Tuo nesidomi. Domisi pažymiu. Nors sutinku - pažymių reikia, jie daug ką pasako. Bet kas to semestro, kuris visus skatina nusirašinėti...
QUOTE(Saulyte852 @ 2009 11 07, 11:08)
Na man pačiai buvo aišku, kad Mokinaus Patenkinamai (P) o tai būtų ~8. Taip mokausi dabar. Gal net geriau. Mano vidurkis 9.1. Ir man kažkaip neprimtina mokintis pagal pažymius. Kas iš to, kad gaunu 10, o moki tik ketvirtui? Juk klasėje būna ne vienas žmogus ir gali susikalbėt - galų gale ir špargalkės yra... Ir kaip įkyru, kai gauni 8 mama sako ,,norėčiau geriau"
ji bent žino kiek mokinaus ir stengiausi, ar pasimokiau iš savo klaidų??? Tuo nesidomi. Domisi pažymiu. Nors sutinku - pažymių reikia, jie daug ką pasako. Bet kas to semestro, kuris visus skatina nusirašinėti... 
P yra puiku, t.y. 10, patenkinamai yra pat, t.y 5-6. Vadinasi nežinai, kaip mokeisi
O be to kas verčia nusirašinėt, o nesimokyt
Nieko gero is to pazymiu nerasymo. Mano vaikui tai biski stresas buvo, kai atejo i penkta klase, o ten uz patingejima ne liudna menuliuka nupaise, o penketa ipyle.
Reikejo bent puses metu, kol adaptavosi ir suprato, jog nepavyks sukti uodegos ir tingiiauti, kad pazymiai akivaizdziai parodo situacija, o ne taip kaip sypseneles, sirdeles ir menuliukai, is kuriu ne velnio nesuprasi kas ir kaip
Reikejo bent puses metu, kol adaptavosi ir suprato, jog nepavyks sukti uodegos ir tingiiauti, kad pazymiai akivaizdziai parodo situacija, o ne taip kaip sypseneles, sirdeles ir menuliukai, is kuriu ne velnio nesuprasi kas ir kaip
Esu uz pazymiu rasyma. Vaikas nuo pat pirmos klases turi pratintis, kad jo darbai bus vertinami. O ir tevams aiskiau, kai atsiverti pazymiu, o ne pasiekimu knygeles
Galbut pirmokams pirma pusmeti ir butu galima taikyti kita, ne pazymiu sistema, bet veliau vis tik turetu buti rasomi pazymiai.
Pazymiai nerasomi, nes mano, kad tai zalos vaiku psichologine bukle, o patycioms mokyklose klesteti nedraudzia.
Eilini karta prasilenkia su realybe
Pazymiai nerasomi, nes mano, kad tai zalos vaiku psichologine bukle, o patycioms mokyklose klesteti nedraudzia.
Užaugo mūsų tėvų kartą ir jų tėvai, mokykloje vertinama nuo 1 klasės pažymiais. Vieni tapo profesoriais, kiti grioviakasiais. Ar nuo pažymių jie buvo 'perstresinti'?
Stresų vaikai daugiau patiria kitose srityse, ne mokykloj. Didžiausias mūsų mažulių stresas yra tėvų skyrybos
, antro-trečio tėčio ar draugo atsiradimas. Mamų įtempti nervai ir nesaugi padėtis. Ką čia tie pažymukai...
QUOTE(miix @ 2009 11 11, 14:33)
Esu uz pazymiu rasyma. Vaikas nuo pat pirmos klases turi pratintis, kad jo darbai bus vertinami. O ir tevams aiskiau, kai atsiverti pazymiu, o ne pasiekimu knygeles
Galbut pirmokams pirma pusmeti ir butu galima taikyti kita, ne pazymiu sistema, bet veliau vis tik turetu buti rasomi pazymiai.
Pazymiai nerasomi, nes mano, kad tai zalos vaiku psichologine bukle, o patycioms mokyklose klesteti nedraudzia.
Eilini karta prasilenkia su realybe 
Pazymiai nerasomi, nes mano, kad tai zalos vaiku psichologine bukle, o patycioms mokyklose klesteti nedraudzia.
Pritariu 100%
Jeigu butu tai nuo pirmos klases (kad ir antro pusmecio) nebutu ir jokiu stresu. Pati mokiausi su pazymiais ir nieko. Sitas poziuris, kad vertinimas vaikui sukelia stresa man is viso juokingas
Vertinimas pradinėse klasėse egzistuoja. Sprendžiu iš savo trečioko sūnaus pasiekimų knygutės, kur juodu ant balto surašyta, kiek galima padaryti klaidų norint gauti vienokią ar kitokią raidę. Ir visi tie lygiai, raidės ar saulutės man atrodo absurdiška reforma, palikus pažymius būtų paprasčiau visiems - ir mokytojams, ir tėvams, ir net vaikams (nes jiems nebereiktų 5-oje klasėje pratintis prie naujos vertinimo sistemos).
Ar vertinimas apskritai yra blogai, ar ne, aš nežinau. Man pačiai mokantis svarbiau buvo ištaisytos klaidos, o ne pažymys - jo galėjo ir nebūti. Tačiau labai nepatinka tai, kad jau nuo pradinių klasių mūsų mokyklose vertinimas naudojamas motyvacijai (tiesiogiai vėl susidurusi su mokykla labai nustebau, kad aršiausi to šalininkai - mokytojai): akcentuojamas pažymys, o ne žinios; geriausius pažymius gaunantys mokiniai išskiriami, blogiausius peikiami; pažymiai naudojami, kaip nuobaudos už neatliktą ar skatinimas už atliktą darbą ir t.t. Įprantama mokytis pažymiui, todėl vėliau ir klesti nusirašinėjimas, pažymių pirkimas ir pan. dalykai.
Teko mokytis užsienyje - ten irgi yra vertinimas. Tačiau esminis skirtumas tas, kad niekas vertinimo nepabrėžia, mokinių nelygina (net neįsivaizdavau, kokius balus gaudavo kolegos, nebent artimiausi draugai, su kuriais kartais pasidalindavome savo įvertinimais). Ir, sakykime, namų darbus darydavau ne tam, kad nepadarius gausiu blogą įvertinimą (niekas jų netikrindavo), o tam, kad nepadarius namų užduoties nesuprasiu ar sunkiau suprasiu tai, ką aiškinsimės klasėje. T.y. motyvacija kur tik įmanoma buvo orientuojama į žinias.
Ar vertinimas apskritai yra blogai, ar ne, aš nežinau. Man pačiai mokantis svarbiau buvo ištaisytos klaidos, o ne pažymys - jo galėjo ir nebūti. Tačiau labai nepatinka tai, kad jau nuo pradinių klasių mūsų mokyklose vertinimas naudojamas motyvacijai (tiesiogiai vėl susidurusi su mokykla labai nustebau, kad aršiausi to šalininkai - mokytojai): akcentuojamas pažymys, o ne žinios; geriausius pažymius gaunantys mokiniai išskiriami, blogiausius peikiami; pažymiai naudojami, kaip nuobaudos už neatliktą ar skatinimas už atliktą darbą ir t.t. Įprantama mokytis pažymiui, todėl vėliau ir klesti nusirašinėjimas, pažymių pirkimas ir pan. dalykai.
Teko mokytis užsienyje - ten irgi yra vertinimas. Tačiau esminis skirtumas tas, kad niekas vertinimo nepabrėžia, mokinių nelygina (net neįsivaizdavau, kokius balus gaudavo kolegos, nebent artimiausi draugai, su kuriais kartais pasidalindavome savo įvertinimais). Ir, sakykime, namų darbus darydavau ne tam, kad nepadarius gausiu blogą įvertinimą (niekas jų netikrindavo), o tam, kad nepadarius namų užduoties nesuprasiu ar sunkiau suprasiu tai, ką aiškinsimės klasėje. T.y. motyvacija kur tik įmanoma buvo orientuojama į žinias.
QUOTE(Pieva1 @ 2005 05 30, 16:20)
Nežinau, kaip jūs, bet aš esu prieš
. Mano dukra būsima ketvirtokė. Per tuos metus neaiški vertinimo sistema mane varė į neviltį. Pas mus pasikeitė trys mokytojos
Tai viena vertino saulytėmis, debesėliais, kita raidelėmis, kita visai nevertino mat švietimas draudžia.
Stebejau dukrą. Kuomet vertinimas buvo - jos požiūris į mokslą buvo kitas. Ji labai gabi - į pirmą klasė nuėjo laisvai skaitydama (čia aš giriuosi
). Todėl vertinimo sistemos nebuvimas leido jai atsipalaiduoti... Jos gabumų užtekdavo tam, kad praslysti pamokų metu (kažkada ir man taip buvo, tačiau vėliau srėbiau pasekmes pilnu šaukštu
todėl nenoriu, kad pasikartotų mano dukrai).
Ėsmė ta, kad kuomet nėra vertinimų -pvz. aš ( o ir dukra ) nesuprantu kokiam lygyje ji mokinasi, kaip ji pasiruošia pamokoms. Nežinau ar reik man su ja atskirai dirbti ir t.t.
Kaip Jūs manote, ar pažymiai traumuoja vaikus? Juk mes visos užaugom su dvejetais ir penketais. Bet nenumirėm.
Stebejau dukrą. Kuomet vertinimas buvo - jos požiūris į mokslą buvo kitas. Ji labai gabi - į pirmą klasė nuėjo laisvai skaitydama (čia aš giriuosi
Ėsmė ta, kad kuomet nėra vertinimų -pvz. aš ( o ir dukra ) nesuprantu kokiam lygyje ji mokinasi, kaip ji pasiruošia pamokoms. Nežinau ar reik man su ja atskirai dirbti ir t.t.
Kaip Jūs manote, ar pažymiai traumuoja vaikus? Juk mes visos užaugom su dvejetais ir penketais. Bet nenumirėm.
visiskai pritariu, pazimiai tikrai reikalingi
kadangi esu pati mokytoja ir mama su neviltimi laukiu savo vaiko pirmos klases ,nes zinau kad pazymiai bus nerasomi ,mano busima pirmoke jau dabar labai nori ivertinimo pazymiu ,jei darome kokiu darbelius ......atimame vaikams dziaugsma parnesti teveliams gerus pazymius ir atsakomybes jausma zlugdome .... man labai idomu ir pikta ar buvo atlikta kokia apklausa ar pasiteisino tokia sitema ,as turiu kiekvienais metai penktokus ,tai galiu pasakyti tokia sistema tik zaloja vaikus ,auginame juos be atsakomybes jausmo .....
o del streso ,tai ji penktokai toki gauna ,kai pradeda gauti blogus pazymius ir ju teveliai uz galvu susieme bega pas mokytojus ,kas atsitiko ,nes be pazymiu tikrai negalima zinoti realios situacijos
o del streso ,tai ji penktokai toki gauna ,kai pradeda gauti blogus pazymius ir ju teveliai uz galvu susieme bega pas mokytojus ,kas atsitiko ,nes be pazymiu tikrai negalima zinoti realios situacijos
QUOTE(ripse @ 2012 10 11, 19:32)
kadangi esu pati mokytoja ir mama su neviltimi laukiu savo vaiko pirmos klases ,nes zinau kad pazymiai bus nerasomi ,mano busima pirmoke jau dabar labai nori ivertinimo pazymiu ,jei darome kokiu darbelius ......atimame vaikams dziaugsma parnesti teveliams gerus pazymius ir atsakomybes jausma zlugdome .... man labai idomu ir pikta ar buvo atlikta kokia apklausa ar pasiteisino tokia sitema ,as turiu kiekvienais metai penktokus ,tai galiu pasakyti tokia sistema tik zaloja vaikus ,auginame juos be atsakomybes jausmo .....
o del streso ,tai ji penktokai toki gauna ,kai pradeda gauti blogus pazymius ir ju teveliai uz galvu susieme bega pas mokytojus ,kas atsitiko ,nes be pazymiu tikrai negalima zinoti realios situacijos
o del streso ,tai ji penktokai toki gauna ,kai pradeda gauti blogus pazymius ir ju teveliai uz galvu susieme bega pas mokytojus ,kas atsitiko ,nes be pazymiu tikrai negalima zinoti realios situacijos
pritariu išsakytai nuomonei.
kai nerašomi pažymiai, man sunku suprasti kaip vaikui sekasi kiek gerai ir kiek blogai. Aišku, vaikas be streso ar vienokia pastaba ar pagyrimas - vienodai gerai.
QUOTE(ripse @ 2012 10 11, 20:32)
o del streso ,tai ji penktokai toki gauna ,kai pradeda gauti blogus pazymius ir ju teveliai uz galvu susieme bega pas mokytojus ,kas atsitiko ,nes be pazymiu tikrai negalima zinoti realios situacijos
Na, nežinau, ar pažymys man duotų daugiau informacijos, nei klaidų skaičius ir mokytojos komentaras apie klaidų pobūdį. (Čia jau jei neturiu laiko/noro/galimybių į vaiko sąsiuvinį žvilgtelti.) Vyresnėlis, pabaigęs pradinę be pažymių (paskutiniais metais jau nebuvo visiškai nieko - nei raidžių, nei saulučių, tik rašytiniai mokytojos komentarai), jau penktokas, tačiau stresas nei manęs nei jo neištiko. Žinojom abu, kas vaikui geriau sekasi, kas blogiau - tą patį ir rodo jo pažymiai.
Koks pažymio ir atsakomybės ryšys, man apskritai nelabai suvokiama...
pazymys labai konkretu ir aisku ,o vaikas mokytojo komentarus ne visada supras ,ypac pirmoje ,antroje klaseje....be to ne visi mokytojai saziningai pakomentuoja kiekviena vaika ,dazniausiai naudoja tuos pacius stampus sakinius keliems vaikams apibudinti .....man idomiausia tai ,kad pas mus va tokia reforma padaro o po to jau ar ji pasiteisino ar ne niekam nebesvarbu ,galetu gi apklausas padaryti ,ar tevams patogu ,ar mokytojams toks pazymiu nerasymas pasiteisina ....









