pralinksmino ant vakaro
pavargau skaityti
bet geras
debatai vos ne pas mus
jetus, kaip taip galima užstot visai nepažystamą žmogų
man ir panašu, kad jis čia pats
tai braižom cituacijos planą ir sprendžiam
joke
pralinksmino ant vakaro
pralinksmino ant vakaro
QUOTE(malvea @ 2008 10 05, 21:28)
pavargau skaityti
bet geras
debatai vos ne pas mus
jetus, kaip taip galima užstot visai nepažystamą žmogų
man ir panašu, kad jis čia pats
tai braižom cituacijos planą ir sprendžiam
joke
pralinksmino ant vakaro
pralinksmino ant vakaro
apsiverkiau iš juoko, čia aš ir jis tas pats?
persiprašau, bet aš jau čia ankščiau rašiau, kol jo dar nebuvo
o šiaip nuomone kitokia negali būt, butinai kaip visų?
nu linksma
QUOTE(pleistakaulis @ 2008 10 05, 21:15)
tyciokites..man tai kas..kam jus klausinejat jei zinot ataskymus, kad as buciau prisikabines?..galvojau ica imanoma su kazkuom padiskutuot apie supratinguma kelyje..bet matau cia jautrus zmones, kurie labai uzsigauna del kazkokiu tai menkniekiu..sekmes vairuojant
nieks nesitycioja, tiesiog jei norit uzvesti diskusija tai galima padaryti graziai, o ne tyciojimaisis ar zeminimais pradedant, mane tarkim izeidet sakydamas kad toliau savo nosies nematau, jus ka, mane labai gerai pazystat kad taip sakot?
QUOTE(comep @ 2008 10 05, 21:38)
ir as taip pagalwojau vienu metu
padushkele, zinau tas nerasytas taisykles ir pan. bet jau turbut per tris lapus rasiau kad tiesiog neturejau as kur trauktis....ar visuomet visos taip randat proga persirikiuot prie pat sankryzos?
QUOTE(Padushkele @ 2008 10 05, 21:31)
čia aš ir jis tas pats?
persiprašau, bet aš jau čia ankščiau rašiau, kol jo dar nebuvo
Šita parašiau ne taip supratus, bet jau neleidžia koreguot
QUOTE(wikne @ 2008 10 05, 22:14)
nieks nesitycioja, tiesiog jei norit uzvesti diskusija tai galima padaryti graziai, o ne tyciojimaisis ar zeminimais pradedant, mane tarkim izeidet sakydamas kad toliau savo nosies nematau, jus ka, mane labai gerai pazystat kad taip sakot?
kaip sauksi taip ir atsilieps ....
ir as taip pagalwojau vienu metu
padushkele, zinau tas nerasytas taisykles ir pan. bet jau turbut per tris lapus rasiau kad tiesiog neturejau as kur trauktis....ar visuomet visos taip randat proga persirikiuot prie pat sankryzos?
as tarkim nemegstu uzlindinet kitiekm pries nosis...ta juosta vaziavo daug masinu, o ir man patogiau buvo vaziuoti is pirmos juostos ir tiek....nesakau kad specialiai taip elgiuosi ar ka
visuomet kai tik randu galimybe pasitraukiu i antra juosta kad pvz is salutinio sukancios masinos lengviau ivaziuotu ir pan. , o kai neturiu tokios galimybes tai ir nesitraukiu, nes paprasciausiai neturiu kur ...
ir as taip pagalwojau vienu metu
padushkele, zinau tas nerasytas taisykles ir pan. bet jau turbut per tris lapus rasiau kad tiesiog neturejau as kur trauktis....ar visuomet visos taip randat proga persirikiuot prie pat sankryzos?
Wikne, aš gi nesakau tau nieko, man irgi tikrai visko būna, ir aš tikrai žalia kaip tas lapas
man tik pati esmė, kad žmogus nuomonę išsakė ir tiek, labai jautriai visos reaguojat
pyktis tikrai nėra dėl ko, o va padiskutuot juk visada galima
Perskaičiau viską. Iš anksto atsiprašau už savo nuomonę, bet matau tik kažkokį darželio lygio atsikirtinėjimą ir emocijas vietoj galėjusios būti visai normalios diskusijos
Aš taip nemanau
Pabūsiu nepopuliari, bet sutinku su juo ... pamiršau niką. Ir paaiškinsiu kodėl. Nors pati aš niekada neužstoju posūkių į dešinę, labai nesmerkiu taip darančių (dažniausiai tai būna arba arialiai, arba neseniai vairuojantys ir nežinantys nerašytų mandagumo taisyklių kelyje), tad užkliuvo man ne tai.
Man nesuprantamas pats noras užpypsėti ką nors ne taip darantį, kitaip sakant, badyti jam ,,nusikaltimu" į akis, sukelti triukšmą, pritraukti aplinkinių dėmesį ir dar jaustis teisiam (tai liečia ir aprašytą taksistą, nors jis ir tikėjosi, kad po pyptelėjimo wikne pasitrauks, bet rėkauti atsidarius dureles
) .
Iš čia ir retoriniai klausimai: ar pačios pypsėtojos jau niekada niekada nebeprigrybaujate, kad jaučiatės esančios tokios mokytojos, galinčios bausti kelyje prasikaltusius? Ar toks veiksmas tiesiog pamėgdžiojimas kitų pypsinčių, ar kerštas (,,man irgi pypsėjo"), ar tiesiog tai pakelia jūsų savivertę (,,o , jau galiu ir aš kažką į vietą pastatyti").
Jau net pamiršom, kad toks beprasmis veiksmas (nekalbu apie pypsėjimus bandant išvengti avarijos) - paprasčiausios kultūros stoka.
Ir dar. Mielos pypsėtojos ir teisėtos stovėtojos pirmoje juostoje užstodamos posūkį dešinėn, jei jau taip tiksliai laikotės KET taisyklių, gal dar kartelį pasiskaitykite punktą apie signalo naudojimą mieste
O dabar jau galite užmėtyti pomidorais ir mane
Įdomu, taip mąstant ir toliau, gali sekti ir klausimas ,,kaip taip galima sustoti ir kelyje padėti visai nepažįstamam žmogui?"
QUOTE(malvea @ 2008 10 05, 19:53)
Aš taip nemanau
Pabūsiu nepopuliari, bet sutinku su juo ... pamiršau niką. Ir paaiškinsiu kodėl. Nors pati aš niekada neužstoju posūkių į dešinę, labai nesmerkiu taip darančių (dažniausiai tai būna arba arialiai, arba neseniai vairuojantys ir nežinantys nerašytų mandagumo taisyklių kelyje), tad užkliuvo man ne tai.
Man nesuprantamas pats noras užpypsėti ką nors ne taip darantį, kitaip sakant, badyti jam ,,nusikaltimu" į akis, sukelti triukšmą, pritraukti aplinkinių dėmesį ir dar jaustis teisiam (tai liečia ir aprašytą taksistą, nors jis ir tikėjosi, kad po pyptelėjimo wikne pasitrauks, bet rėkauti atsidarius dureles
Iš čia ir retoriniai klausimai: ar pačios pypsėtojos jau niekada niekada nebeprigrybaujate, kad jaučiatės esančios tokios mokytojos, galinčios bausti kelyje prasikaltusius? Ar toks veiksmas tiesiog pamėgdžiojimas kitų pypsinčių, ar kerštas (,,man irgi pypsėjo"), ar tiesiog tai pakelia jūsų savivertę (,,o , jau galiu ir aš kažką į vietą pastatyti").
Jau net pamiršom, kad toks beprasmis veiksmas (nekalbu apie pypsėjimus bandant išvengti avarijos) - paprasčiausios kultūros stoka.
Ir dar. Mielos pypsėtojos ir teisėtos stovėtojos pirmoje juostoje užstodamos posūkį dešinėn, jei jau taip tiksliai laikotės KET taisyklių, gal dar kartelį pasiskaitykite punktą apie signalo naudojimą mieste
O dabar jau galite užmėtyti pomidorais ir mane
QUOTE(malvea @ 2008 10 05, 21:28)
QUOTE(cudo @ 2008 10 03, 21:12)
Jei atvirai, tai nesupratau ką ta mergiotė ten bandė padaryt
Labas rytas. Na ir priplepėjot vakar
QUOTE(pikkolo @ 2008 10 06, 08:49)
įstrižu parkavimu pastatyti automobilį
QUOTE(kvyka @ 2008 10 04, 14:37)
niu ka, koleges vairuotojos.. turiu ir as savo tacka jau
Opel Tigra. Tai pirma karta siandie ja jaukinausi.. Tik tiek, kad ne mieste, o kaime
1,5val kazkur prasimaliau su ja... Tik va dabar kls kada perjungti tas pavaras pagal apsukas
nu su golfiu kai vaziuodavau, tai variklis tiesiog reikalaudavo perjungti, o sita nieeeeeko... Gal cia yra nusimananciu? varikliukas 1,4 benzinas... vis tik noris tvarkingai vaziuoti
... nedraskyti...
Sveikinu
Benzinui pavaras geriausia perjungti esant 2000-2500 apsisukimų per minutę. Važiuojant palaikyti pastovias 2000-2200, tai ekonomiškiausias važiavimas. Tai nepriklauso nuo variklio tūrio. Ta pati taisyklė ir 2,0 ir 2,8, ir 4,0 litrų varikliui. Tik skirsis greitis esant tam tikrai pavarai. Jei nori kuo ekonomiškiau važiuot, tai pavaras reiktų perjungti prie kuo aukštesnių apsukų, tuomet padidinus pavarą, taip nenukris apsukos ir variklis suvartos mažiau kuro. Ir nepamiršk, kad nepatartina važinėti ant labai mažų apsukų, mažiau kaip 1500, nes tuomet nebebus traukos (bus sunku bėgėtis), vartos daugiau kuro ir nesiteps variklis. Laikui bėgant pati pajusi kada perjungti pavaras.
Jei tavo mašiniukas rodo momentines kuro sanaudas tai gali pati stebėti prie kokio greičio, prie kiek apsukų ir kokia pavara mažiausiai ima kuro. Tarkim mano mašiniukas važiuojant 60 km/h greičiu mažiausiai valgo važiuojant trečia pavara.
QUOTE(Atogrąža @ 2008 10 06, 00:32)
Mielos pypsėtojos ir teisėtos stovėtojos pirmoje juostoje užstodamos posūkį dešinėn, jei jau taip tiksliai laikotės KET taisyklių, gal dar kartelį pasiskaitykite punktą apie signalo naudojimą mieste
Labas rytas
QUOTE(Atogrąža @ 2008 10 06, 00:32)
Pabūsiu nepopuliari, bet sutinku su juo ... pamiršau niką. Ir paaiškinsiu kodėl. <...>
Manau, kad tu esi neteisi, bent jau wiknės aprašytoj situacijoj. Labai dažnas atvejis: dvi juostos, iš pirmos žalia rodyklė sukti, iš antros galima sukti į dešinę, bet tam nėra atskiros šviesoforo sekcijos. Tau reikia važiuoti tiesiai. Į kurią juostą stosi? Aš tai tik į pirmą, nes kartą tokioj antroj juostoj prastovėjau 10 min, kai tuo tarpu iš pirmos būčiau nuvažiavus jau seniai.
Kažkodėl buvo užsipulta wikne, kuri nepažeidė KET, bet ne jai pypinęs taksi, kuris ne tik kad neparodė jokio padorumo, bet ir bandė priversti pažeidinėti KET. Jei kas pamiršot, tai primenu, kad negalima sustoti ant pėsčiųjų perėjos, taip pat sankryžoje. Pripažinkite, kad ne visos sankryžos yra tokios plačios, kad galėtum drąsiai pavažiuot į priekį ir praleisti sukančius į dešinę. Mane tokioje situacijoje irgi kartą apipypino. Bet aš tikrai nesijaučiau kalta ir norėjosi pačiai išlipti ir paaiškinti pypinusiai vairuotojai. Sustojau kaip galima arčiau kairės pusės, viena mašina laisvai pratilpo pro mane, bet vat blondinė su dar mažesne mašina niekaip. Stovi ir pypina man, ir dar rodo, kad pavažiuočiau į priekį, kur per perėją eina šeima. Buvo kilusi mintis įsijungti avarinius ir pastovėti. Bet neturėjau laiko tokiem žaidimam.
Ar visada apipypinimas reiškia nepagarbą vairuotojui? Nemanau, jeigu kelio ženklai rodo, kad negalima apsisukinėti ar sukti į kairę, tai papypinimas reiškia, kad vairuotojas daro netinkamą veiksmą. Kaunietės turbūt žino Utenos, K.Petrausko ir Savanorių sankryžą. Tiek iš Utenos, tiek iš K.Petrausko gatvių negalima sukti į kairę. Bet visada atsiranda gudručių, kurie tai bando padaryti. O ten eismas visada beprotiškas, ir toks vienas idiotas sustabdo visą eismą. Nors dažnai ir pypinimai nepadeda, juk ženklai tai tik pradedantiems.
QUOTE(pikkolo @ 2008 10 06, 09:10)
Manau, kad tu esi neteisi, bent jau wiknės aprašytoj situacijoj. ten eismas visada beprotiškas, ir toks vienas idiotas sustabdo visą eismą. Nors dažnai ir pypinimai nepadeda, juk ženklai tai tik pradedantiems.





