QUOTE(Ligita69 @ 2009 09 08, 11:07)
Vakar buvau mokymuose ir n-tąjį kartą įsitikinau, kad jei kas nors neišeina su Amway produktu, reiškia ne produktas prastas, o žmogus nežino kaip teisingai jį naudoti
Šį kartą patirtimi dalinosi dvi šaunios kaunietės. Viena iš jų 11 metų versle ir sakė tik neseniai išsiaiškino, kodėl nuvalius veidrodį aerozoliniu stiklo valikliu, vonios veidrodis vis tiek rasoja, nors taip neturi būti
Pasirodo reikia ne valyti putomis, o paskirstyti putas ant veidrodžio ir leisti nudžiūti
Lygiai taip galima daryti su vidiniu automobiliu stiklu
Atrodytų smulkmena, bet apie tai neinformuotas žmogus susidaro nuomonę: įkišo prekę, primelavo, o ji visiškas š... 





Štai dar keletas pavyzdžių iš asmeninės patirties, kai žmonės įsigyja produktą iš bet kur ir jiems nesuteikiama pakankamai informacijos:
Mergina įsigijo ZOOM iš pažįstamų, o galvojo, kad įsigijo orkaičių valiklį ir skundėsi, kad jis nevalo orkaitės, kai sužinojo ir pamatė tikrąją ZOOM paskirtį - liko patenkinta.
Kitas: žmonės įsigijo orkaičių valiklį ir nusivylė, todėl, kad papylė ir iškart valė, o juk juo reikia valyti tik po 30 min, ir jei orkaitė labai stipriai apsinešus reikia valyti kelis kart.
Dar vienas: Moteris įsigijo LOC plius pienelį, o jai pasakė, kad tai universalus valiklis.
Paskutinis pavyzdys: Moteris skundėsi, kad Nutrilite geležis niekam tikusi, o ji vartodavo ją valgio metu, tuo tarpu kai geležį būtina vartoti tarp valgių.
Žmones reikia mokyti, aišku svarbu, kad jie klausytųsi.
Man tik pikta vienas dalykas. Sako: nesigauna, čia visiškas š.. Sakau, duok parodysiu ir viskas bus gerai. Sako: ne, čia š.. ir nenoriu girdėt nieko. Tokiam žmogui atleiskit, bet nieko negaliu padėt.