QUOTE(Eaglute @ 2011 09 02, 21:12)
Mergaitės, noriu jums pasiguost. Šiandien vyras priėmė siuntinuką, grįžau iš darbo išpakavau, pradėjau apžiūrinėt, kas čia per daiktas iš kurios pusės prie jo prieit ir pastebėjau, kad ant keraminės plokštės kažkokia dėmelė, paėmiau skuduriuką stiklui, suvilginau, patriniau, bet pasirodė, kad tai įbrėžimas, parašiau pardavėjai, bet matyt atsakymą gausiu po savaitgalio. Dar vyras "pradžiugino", kad elektros prekių nekeičia. Bliamba
susinervinau. Gal tai ir netrukdys tiesinimui, nebandysiu, kol negausiu atsakymo, bet laukiau normalaus, kokybiško tiesintuvo, o čia va kaip...
Gal buvot atsidūrusios panašioj situacijoj?

Gal buvot atsidūrusios panašioj situacijoj?

Jeigu nedidelis ibrezimas tai viskas gerai turetu buti, bet jei tu nepatenkinta produktu 100% galima grazinti atgal, cia tavo kaip pirkejo teise. Cia gamybinis brokas o ne tavo kalte. Siuskit atgal ir susisiek su jais kad grazintu pinigus.
