Galima paimti atskirą sąsiuvinį perskaitytoms knygoms , puslapyje užrašyti autorių, pavadinimą ir iliustruoti perskaitytos knygos kokį fragmentą.
Antrokams dar sunku kažkiek daugiau aprašyti.
Dar darau knygų medį. Kiekvienas išsikerpa medžio trafaretą ir juos visi prikabiname prie sienos ar kokios lentos. Kai perskaitome knygą, iš spalvoto popieriaus išsikerpame lapelį, jame užrašome autorių, knygos pavadinimą ir prikabiname prie medžio. Taip ,,apauginame lapais" medžius. Bet tai pradedame daryti rugsėjo mėnesį, visus metus lipdome lapelius. gale metų apdovanoju daugiausiai perskaičiusius.
Dar duodu įvairius lapus, kuriuos pildant taip pat vaikai įvertina savo perskaitytą knygą. Tokius lapus visada duodu atostogoms.
Įdedu į paštą savo knygų medžius ir vieną lapą perskaitytai knygai vertinti (nors gal šis labiau vyresniems, nei antrokams)...
Aš tai užklasiniui skiriu vieną pamoką per mėnesį. Tą dieną jie atsineša savo skaitomą ar perskaitytas knygas. Skaitomos knygos pasižymiu puslapį, o apie perskaitytas knygas trumpai paklausinėju. Atsiverčiu pirmą pasitaikiusį skyrių ar iliustraciją ir paklausiu apie ką rašė. Iškart suprantu kas skaitė, o kas tik knygą atsinešė
Šiaip esu suskirsčius visą lapą langeliais, surašius vardus. Tą eilutę languotą, kur prie jo vardo, pildo vaikas spalvindamas langelius. Jei perskaitė knygą iki 100 psl., nuspalvina langelį mėlynai. Jei nuo 100 iki 200 - žaliai. O jei virš 200, tai raudonai. Na ir matosi rezultatas akivaizdžiai, kas skaito, o kas ne. Tas lapas kabo klasėje ir vaikai, ir tėvai gali matyti.

Šiaip esu suskirsčius visą lapą langeliais, surašius vardus. Tą eilutę languotą, kur prie jo vardo, pildo vaikas spalvindamas langelius. Jei perskaitė knygą iki 100 psl., nuspalvina langelį mėlynai. Jei nuo 100 iki 200 - žaliai. O jei virš 200, tai raudonai. Na ir matosi rezultatas akivaizdžiai, kas skaito, o kas ne. Tas lapas kabo klasėje ir vaikai, ir tėvai gali matyti.
Mes irgi turime nusipiešę didelį ąžuolą, kiekvienas vaikas turi po šaką ir ant jos klijuoja ąžuolo lapus, ant kurių parašo knygos pavadinimą ir autorių. Matosi , kurio vaiko šaka žaliuoja, o kuris neskaito.Tai verčia pasitempti neskaitančius. Anksčiau turėdavo perskaitytų knygų sąsiuvinius,kuriuose vienai knygai skirdavo 2 puslapius: autorius, pavadinimas, kas labiausiai patiko,kas nepatiko ir dar iliustraciją nupiešdavo.

QUOTE(vai2 @ 2011 02 16, 20:11)
Paklausiu aiškiau, į ką reikėtų labiausiai atkreipti dėmesį, ko nepamiršti? žadu vesti pasaulio paž. 3kl. ir matematika 4kl. net nežinau kaip ruoštis 

Kaip ir visoms pamokoms ruoškis: nepamiršk paskelbti temos, uždavinių. Nepamiršk vertinti, pamokos pabaigoje apibendrink nors keletu klausimų, pagirk aktyviausius.
Aš tai knygų aprašymų sąsiuvinį darau su ketvirtokais

QUOTE(vai2 @ 2011 02 16, 19:11)
Paklausiu aiškiau, į ką reikėtų labiausiai atkreipti dėmesį, ko nepamiršti? žadu vesti pasaulio paž. 3kl. ir matematika 4kl. net nežinau kaip ruoštis 

Svarbiausia, kad būtų 3 dalys:
1. Mokymosi uždaviniai(5-7min).
2. Pamoka.
3. Pamokos įvertinimas - refleksija(5 - 10min)
Šitaip aiškino V. Tamašauskas(lektorius iš Šiaulių). Labai gera paskaita buvo. Pas mus švietimo skyrius reikalauja, kad mokymosi uždaviniai būtų užrašyti lentoje, nors sakė,kad nėra būtina.
Didelį dėmesį kreipia į mokinių įsivertinimą

QUOTE(ninkute @ 2011 02 16, 19:58)
Kaip ir visoms pamokoms ruoškis: nepamiršk paskelbti temos, uždavinių. Nepamiršk vertinti, pamokos pabaigoje apibendrink nors keletu klausimų, pagirk aktyviausius.
O kaip vertinti


Papildyta:
[quote=pusele30,2011 02 16, 20:08]
3. Pamokos įvertinimas - refleksija(5 - 10min)



jau visai susinervinau

QUOTE(lamur @ 2011 02 16, 19:13)
Sveikos pradinukes
Labai aciu uz pasiulymus tevu susirinkimui. Praejo puikiai. Noriu paklausti, kaip 2 kl. jus prasote vaiku aprasyti perskaitytas knygas ar kaip kitaip jie jas pristato? Pasidalinkite svao patirtimi, aciu labai

Labai aciu uz pasiulymus tevu susirinkimui. Praejo puikiai. Noriu paklausti, kaip 2 kl. jus prasote vaiku aprasyti perskaitytas knygas ar kaip kitaip jie jas pristato? Pasidalinkite svao patirtimi, aciu labai
LABUTIS
NA PO BEVEIK TRIJŲ METŲ PERTRAUKOS GRĮŽAU NUO RUGSĖJO Į DARBĄ IR NEŽINOJAU, KOKIO PAPILDOMO IŠ TIKRŲJŲ REIKTŲ. BET PO NAUJŲ KEIČIAU VIENĄ VALANDĄ Į KNYGELIŲ SKAITYMĄ.
GAL SKAMBA IR KEISTAI, BET VISIEMS ATŠVIEČIU BENDRUS KNYGŲ TEKSTUS (AIŠKU VISIEMS PARODAU ORIGINALĄ, BET BIBLIOTEKOJ NĖRA TIEK EGZEMPLIORIŲ, KAD NORS KAS ANTRAM UŽTEKTŲ)IR KARTU BŪRELIO METU JUOS POROSE PERSKAITĘ(PO TO IR GARSIAI), APTARIAM KAS ČIA VYKO IR T.T.. TADA ATLIEKAM ĮV UŽDUOTIS IŠ TOS KNYGOS. JAS KAUPIAM KLASĖS KNYGOJE. UŽDUOTYS PAČIOS ĮVAIRIAUSIOS, KOKIOS TIK GALI BŪTI. TĄ ĮDIRBĮ PASKUI PANAUDOJU L.K. PAMOKOSE: IR REBUSAI, IR KRYŽIAŽODŽIAI, IR ATS, Į ĮV. KLAUSIMUS, IR PLANELIS, IR KOKIE VEIKĖJAI, IR 5K, IR PASAKOJIMO ŽEMĖLAPIS, IR KRITINIO MĄSTYMO UŽDUOTYS, IR T.T. MAN SVARBIAUSIA,
NE KAD PERSKAITYTŲ, BET ĮSISĄMONINTŲ, KĄ PERSKAITĖ. TAM REIKIA ĮVAIRIOS VEIKLOS SU KNYGA
aš taip manau

Papildyta:
QUOTE(ninkute @ 2011 02 16, 20:58)
Kaip ir visoms pamokoms ruoškis: nepamiršk paskelbti temos, uždavinių. Nepamiršk vertinti, pamokos pabaigoje apibendrink nors keletu klausimų, pagirk aktyviausius.
teisingai
bet dar pirmiau prisimink, ko mokėtės praeitą pamoką. naujajai pristatyti sugalvok, ką nors. sumesk rebusiuką ar nuotraukų koliažą, ar raidžių-skaičių kordinątes...ką nors įdomaus. pamokos gale, geras 4 minutes palik aptarimui įsivertinimui. užduočių pasiruošk, bet neužsicinkink, kad jas visas padarys

tai mano maldelė prieš auditą, tik kažin ar pati tai prisiminsiu, kai reiks


Papildyta:
QUOTE(zuzanele @ 2011 02 16, 20:47)
Tą eilutę languotą, kur prie jo vardo, pildo vaikas spalvindamas langelius. Jei perskaitė knygą iki 100 psl., nuspalvina langelį mėlynai. Jei nuo 100 iki 200 - žaliai. O jei virš 200, tai raudonai.
o aš dabar atsisukau į savo namų bibliotekos lentynas ir pavarčiau knygas. pažiūrėjau kiek tai 200 psl.


tiesa, aš po šampano, o mano draugės ir blaiviai liepia prilaikyt liežuvį, ką bekalbėt dabar

jūs tikros, kad ąžuolai verčia pasitempti? ką daryti disgrafams, disleksams... tas viešumas ... nežinau, nesu psichologė, bet manau geriau jau kartu prie manęs paskaitys ir atliks užduotis-bus tikra. Šaunu, jei, kas paskaitys papildomai. bet tie ąžuolai... apie juos teigiamai galvojau dar prieš 4 metus, bet ne dabar, kai turiu dvi labai fainas mergaites, kurios skaito, bet be mano pagalbos su aprašymais nesusitvarko dėl charakterio savybių. dabar pakeičiau nuomonę
Papildyta:
QUOTE(vai2 @ 2011 02 16, 21:52)
refleksija- kaip savo darbą vertina patys vaikai. kur jie jautėsi stiprūs, kur neužtikrinti. todėl ir reik pasilikt laiko tokiam pokalbiui su vaikais. jie patys turi pakalbėt.
JAUČIASI, KAD MANYJE ŠAMPANAS PUTOJA?


RANDU ATSAKYMĄ Į KIEKVIENĄ KLAUSIMĄ, BET TAI NEREIŠKIA, KAD NEGINČYTINĄ


Ačiū

aCIU ZU PASIDALINIMAS, VAT MAN BESKAITANT JUSU PASIULYMUS KYLO IDEJA PADARYTI"AUTORIAUS" KEDE, LAI VAIKAS PRISTATO SAVO SKATYTA KNYGA
, O SASIUVINYJE UZRASO AUTORIU, PAVADINIMA IR NUPIESIA PATIKUSI IVYKI.
o SIAIP MANO KALSEJE YRA VAIKU, KUR PER PUSMETI PERSKAITE VIRS 1000PUSLAPIU.
tIK KAIP ZYMETI PLAKATUOSE, NEZINAU
IR KOKIA FORMA PASIRINKTI.

o SIAIP MANO KALSEJE YRA VAIKU, KUR PER PUSMETI PERSKAITE VIRS 1000PUSLAPIU.
tIK KAIP ZYMETI PLAKATUOSE, NEZINAU

QUOTE(lamur @ 2011 02 16, 23:04)
aCIU ZU PASIDALINIMAS, VAT MAN BESKAITANT JUSU PASIULYMUS KYLO IDEJA PADARYTI"AUTORIAUS" KEDE, LAI VAIKAS PRISTATO SAVO SKATYTA KNYGA
, O SASIUVINYJE UZRASO AUTORIU, PAVADINIMA IR NUPIESIA PATIKUSI IVYKI.
o SIAIP MANO KALSEJE YRA VAIKU, KUR PER PUSMETI PERSKAITE VIRS 1000PUSLAPIU.
tIK KAIP ZYMETI PLAKATUOSE, NEZINAU
IR KOKIA FORMA PASIRINKTI.

o SIAIP MANO KALSEJE YRA VAIKU, KUR PER PUSMETI PERSKAITE VIRS 1000PUSLAPIU.
tIK KAIP ZYMETI PLAKATUOSE, NEZINAU

Mano mokinukai turi sąsiuvinį. Rašo knygos recenziją. Kažkur buvau radus pvz mūsų pašte. Galėsiu paieškoti jungtį ir įkelti į paštą. Knygos reklamai parašo 10-12 sakinių. Taip daro 3 kl. Kartais praktikuoju spaudos konferenciją. Perskaito knygos reklamą, tada puola klausinėti korespondentai. Pristatinėtojas atsakinėja į klausimus sėdėdamas prie mano stalo. Irgi savotiškai įdomu.
Atskanuosiu kokį pvz, jei sutvarkys skanerį.
Mano pačios sūnus, tai turi tokius paprastus lapus. Jie ten aprašo labai trumpai. Jis antrokas. Mokytoja naudoja padalomosios medžiagos ,,Pupa" lapus. Klijuoja klasėje gėlės žiedlapius. Nunešęs aprašytas 2 knygas, tai pyksta, kad niekaip neužkabina žiedlapio. Tai aš jam ir sakau, kai tu neskaitei, tai nieko, o jau dabar perskaitai ir nori, kad tuoj pat užkabintų. Tai papyksta, papyksta ir nieko. Va kaip reik mokytojai viksą apmąstyt, atnešėir turi užklijuoti jei pažadėjus. Slenkamės su skaitymu po truputį į priekį. Bet reik varyt varu. Tai turėdama gyvą pavyzdį namie, net matau kaip sunku tėvams. Jei dar tėvai patys sąmoningi, kad reik skaityti tai gerai, bet jei..................


Laba diena,
Tikriausiai girdėjot apie tinklalapį PRADINUKAS. Šį tinklalapį kūriau pradinių klasių mokytojoms, o dabar man pačiai prireikė pagalbos. Šiuo metu studijuoju dar ir KTU.
Šiuo metu ruošiu internetinį puslapį pirmokams. Sukūriau kompiuterizuotą testą pagal PPRC pateiktus standartizuotus skaitymo suvokimo testus su paveikslėliais.
Gal kažkada tokius popierinius testus darėte su vaikais, kur šalia žodžio yra 4 paveikslėliai ir spalvotu pieštuku reikia pažymėti teisingą atsakymą, o kas penkias minutes keičią pieštuko spalvą.
Kad mokytojams palengvint darbą, testą kompiuterizavau ir testo rezultatus apskaičiuoja programa, parodo, per kiek minučių, sekundžių vaikas atliko testą, kaip sekėsi jam kas 5 minutes ir suskaičiuoja skaitymo tikslumą procentais.
Priėjimą naudotis šiuo testu duosiu tik toms kolegėms, kurios sutiks užpildyti anketą.
Tikriausiai girdėjot apie tinklalapį PRADINUKAS. Šį tinklalapį kūriau pradinių klasių mokytojoms, o dabar man pačiai prireikė pagalbos. Šiuo metu studijuoju dar ir KTU.
Šiuo metu ruošiu internetinį puslapį pirmokams. Sukūriau kompiuterizuotą testą pagal PPRC pateiktus standartizuotus skaitymo suvokimo testus su paveikslėliais.
Gal kažkada tokius popierinius testus darėte su vaikais, kur šalia žodžio yra 4 paveikslėliai ir spalvotu pieštuku reikia pažymėti teisingą atsakymą, o kas penkias minutes keičią pieštuko spalvą.
Kad mokytojams palengvint darbą, testą kompiuterizavau ir testo rezultatus apskaičiuoja programa, parodo, per kiek minučių, sekundžių vaikas atliko testą, kaip sekėsi jam kas 5 minutes ir suskaičiuoja skaitymo tikslumą procentais.
Priėjimą naudotis šiuo testu duosiu tik toms kolegėms, kurios sutiks užpildyti anketą.