Vakar testavau Shiseido Zen(zalsvus) man super kvapas
panasus gal i chanel fraiche
QUOTE(Masha @ 2011 12 18, 12:47)
Mona di Orio - Les Nombres dOr Musc
QUOTE(rusma @ 2010 12 13, 09:58)
Negaliu susilaikyti nepaadvokatavusi Monai di Orio dėl Nuit Noire
. Tebeturiu iš tavęs gautą mėginėlį - na nieko blogo negaliu pasakyti apie juos. Tiesa, tik paskaičiusi tavo neigiamą palyginimą paskaičiau kaip Nuit Noire išdirbti fragranticos komentatorių ir paskaičiau jų pristatymo istoriją. Tada dar sykį pratestavau. Mielai turėčiau, mielai kvepėčiau, pirkti gaila litų. Tas "gaila" gal daugiau su nesugebėjimu pasirinkti siejasi - man visi Mona di Orio (kiek aš jų testavusi) pasirodė panašūs fonu ar autoriaus braižu, kuris ganėtinai ryškiai pasiskolintas iš senųjų Guerlain, tik ryškiai sumoderninti įkomponuojant kokį nors aštrų "vinuką". Daugumoje atsiliepimai apie Nuit Noire siejami su nešvaros kvapu - tai pamenu apsipylusi Carnation, po kiek laiko tikrai apsižiūrėjau ar neįmyniau į šuns š... Paskui daugybę kartų vartaliojau atomiką ir riešą mėgindama įsitikinti š... ar ne š... (nes ant batų nebuvo nieko)... Nuit noire specialiai neieškant nieko bjauraus neradau. Eilinis skiestas Guerlain'o klonas. Kūrėjai sieja su Tunisu (ten aš nebuvau), bet kažkodėl labai greitai viskas sustojo į savo vietas lyginant su Egipto "civilizacija" - žingsnis nuo pagrindinės gatvės ir blizgesys virsta purvu ir nešvara. Labai įtemptai uostant įvairiais atstumais Nuit noire aplikacijos vietą iškapstau sluoksnelį nešvaros. Bet nemanau, kad tai jaustųsi aplinkoje ar aplinkiniams. Laikau tai "vinuku", būtent tame įžvelgiu istorijos perteikimą kvepaluose. Man tiesiog tai įdomus, intelektualus kvepalas. Bet mieliau turėčiau atomaizerį, nei puslitrį (nes tiesiog norėčiau turėti juos visus, kurį labiau - nežinau, visų neįpirkčiau, o ir nereikia). Bet nei bomžų, nei š... Gražūs prieskoniai lengvam ryžiniame fone
.
Parašysiu ir aš savo nuomonę apie Mona di Orio - Nuit Noire . Pamenu, kai pirmą kartą prieš kokius 1,5-2 metus testavau - nurašiau juos dėl svorio trūkumo. Dabar galbūt subrendau jiems tiek, kad mielai retomis akimirkomis pasikvėpinu jais. Didelio jų kiekio nesinori - pakanka atomiko. Pradžia man itin gaivi, labiau kvepia ne apelsinžiedžiais, o apelsinų lapais, citrinų žievele su švelniu karstelėjimu. Vėliau natos taip susimiksuoja, kad kyla asociacijos su šaltmėčių arbata su griežinėliu citrinos. Tuberozos kreminės...švelnios, ramios, prislopintos kedro ir žalių akordų (žalių lapų, stiebų, o gal net arbatos nata), kurie sukuria gaivų, lengvą foną. Kvapui nusistovėjus jaučiu savo mėgiamą prieskonį - cinamoną, bet jis labai neryškus. Staiga išlenda įkyroka nata, kuri erzina - kas tai?
Gal žinote kur butų galima (Klaipėdoje) išbandyt Tom Ford kvepalus Juoduoji orchidėja? Arba išvis kur rasti jo kvepalų?
Pirkti randu kur o va išbandyt niekaip
QUOTE(zuvyte26 @ 2011 12 18, 14:28)
Mona di Orio - Les Nombres dOr Musc
Notes: neroli, angelica, heliotrope, tonka, precious musk.
Dar vienas pamiltas Mona di Orio kvapas iš jos Les Nombres dOr kolekcijos (myliu tiek Ambre, tiek Vanille).
Natų nedaug, tačiau tai ką užuodžiu ant savo odos, atrodo, kad tai visa paletė įvairiausių sudedamųjų. Bendras kvapo apibūdinimas - tai tarsi gurmaniškas skanėstas. Galiu iškart perspėti tas, kurios nedraugauja su saldžiais kvapais, kad Musc yra itin saldus. Labai ryškus heliotropas, tačiau čia jis kvepia ne vyšniomis (man jis daugumoje kvepalų būtent vyšniomis kvepia), o tiesiog šilta saldžia vanile. Pradžia prieskoniuota subtiliomis gaiviai saldžiomis natomis. Bendras vaizdas tarsi uostyčiau geros kokybės riešutų sviestą. Dar labiau įsigilinus atrodo, kad kvepia trintais riešutų branduoliais. kiek pravėsęs - priminė giles, jų kavą. Nuo kreminės, klampios konsistencijos kvapas pereina į švelniai saldų tongapupių ir muskuso derinį. Muskusas ant manęs itin ryškus ir labai moteriškas (neįsivaizduoju vyro, kvepiančio šiuo kvapu). Vėliau man jau vaidenasi net gurmaniško romo natos, vos nosį kyšteli ir žalsvos natos, tarsi stiebeliai, lapeliai - jie kvapui suteikia truputį gaivos, todėl kvapas tikrai nėra toks valgomas, kaip aš jį čia apibūdinau. Vakarinis, gundantis aromatas. Žinome, kad daugumai vyrų patinka saldūs kvepalai...tai šis tikrai turėtų įtikti
zuvyte26, o gal sulauksime musc ravageur apibudinimo?
Man jau net nosi kutena, baigiu darba ir lekiu juostyti Mona di Orio muskuso
Man jau net nosi kutena, baigiu darba ir lekiu juostyti Mona di Orio muskuso
QUOTE(zuvyte26 @ 2011 12 18, 16:43)
Dar vienas pamiltas Mona di Orio kvapas iš jos Les Nombres dOr kolekcijos (myliu tiek Ambre, tiek Vanille).
Skaičiau su užsidegimu ir... labai dvejopomis mintimis
Pirma prisiminiau senas žaizdas
Ambra išliko atminty, kad blogiau būna tik labai retai, o antrasis (turėtų būti Musk, iki Cuir pamenu ranka nepakilo, o Ambra išmėginau pirmą) - be proto saldus ir vientisas, nebesigilinau ko ten dar yra, nebe tas rūpėjo...
Mintyse sukosi klausimas - Kodėl? Kodėl parodžiusi, kad gali dieviškai sugroti sudėtingą kūrinį pasirinkai mėginimą sudominti publiką vienu pirštu skambindama kačių valsą?... Nusivylimas buvo toks stiprus, kad iki šiol neradau savy jėgų prisiversti pauostyti ir nuodugniai įsigilinti į bent vieną tos serijos kvapą...
Šviesioji reikalo pusė - savo aprašymu privertei susimąstyti, kad galbūt nurašiau iš viršutinių natų nesigilinusi... Taip pat vakar rastos Fragrantikoje Bandit mintys, cituoju trumpindama: " For me, Mona di Orio was a supernova, full of talent, fun and risky, with her own vision of perfumery. She produced the best perfumes in the whole niche department, imho. Than came Luca Turin and labeled her Nuit Noire falsy "civet fart". He hated her for something we probably never find out. It felt personally, if you asked me. He dismissed her whole line without reason. Let me say only this: Luca Turin was and is often wrong, but this time he was wrong big time. Mona di Orio's got talent. Her perfumes reflected that. But unfortunatly Turin's false reviews destroyed her reputation and after that her business. Especially the niche lovers tend to believe in Turin blindly. In the end Orio was forced to discontinue her whole line. What a lost!" sudėliojo atsakymą į tą "Kodėl"... Matyt todėl, kad taip reikėjo. Tik galbūt ir tame Mona sugebėjo įdėti kažką savito, išskirtinio ir gražaus. Reikės pamėginti surasti. Tau matau pasisekė
QUOTE(rusma @ 2011 12 17, 08:46)
Kaip įdomu. O man jis man toks modernas pasirodė, kad apie klasiką, juo labiau bobutes, net minčių nebuvo
. Gal bandėt iš tepamo mėginuko?
Purškiausi gausiai iš buteliuko (TF White Suede).
Kadangi išėjo kalba apie Mona, tai ne šiandien, bet neseniai testavau Les Nombres dOr Cuir Mona di Orio: nauja, geros odos rankinė palikta "ant saulės" - stipriai įšilusi ar įkaitusi oda. Po kiek laiko šalia odos pradeda skleistis kartokų žolių/prieskonių kvapas, dar vėliau lieka tik žolės, gal tiksliau žolynai. Bazė maloni ir labai "girdėta", pamačius natas - kažkodėl prisiminiau Nasomatto Absinth'ą.
Les Nombres d'Or - Cuir Fragrance notes: Cardamom, Absinth, Leather, Cade, Resinoid Opoponax, Castoreum.
Kiek supratau iš komentarų fragrantikoj ir basenotes, beveik visi pašiurpę
Čia aš viena taip absentą radau ir kuriai gražūs kvepalai
Les Nombres d'Or - Cuir Fragrance notes: Cardamom, Absinth, Leather, Cade, Resinoid Opoponax, Castoreum.
Kiek supratau iš komentarų fragrantikoj ir basenotes, beveik visi pašiurpę
QUOTE(Eglužė žiemos @ 2011 12 19, 17:37)
Kiek supratau iš komentarų fragrantikoj ir basenotes, beveik visi pašiurpę
Čia aš viena taip absentą radau ir kuriai gražūs kvepalai 
Ne, tikrai ne Tu viena. Uzrasuose esu pasizymejus, kad jauciu pastis, ir kad gera/idomi kombinacija, idomus atvirkstines piramides variantas. Musk, pvz, man nepakeliamai per saldus, o Cuir patiko.
Tiesa, kad del Luca Turin, tai, nemenkinant jo svarbaus indelio, mano nuomone su jo dazniausiai nesutampa
QUOTE(rutuliukas j @ 2011 12 19, 16:51)
Tiesa, kad del Luca Turin, tai, nemenkinant jo svarbaus indelio, mano nuomone su jo dazniausiai nesutampa





