QUOTE(jujuju @ 2011 03 23, 08:32)
as ir susirasiau su asos, tai jie liepia laukti iki 29, o kokio nors numerelio neduoda, nes tai - neregistruotas siuntinys. pasto siuntiniu kontroles skyriuj aiskina, kad neregistruotu is uzsienio visai nebuna..zodz..vadinasi moralas toks, kad pastininkes gali laisvai savintis siuntinius ir niekas nieko niekam..juk susekti neimanoma. tik man kitas klausimas - kaip asos zino, kad mes siuntinius gavom? juk galima gaut ir rasyt, kad negavau..

man bais pikta vien nuo minties, kad sedi cia menesi lauki, o kazkas vagia suknele, kuria per seila taip sunkiai pagavai..
Aš irgi šiandien skambinau į Lietuvos pašto siuntų informacijos skyrių, tai man pasakė, kad tokių siuntų Lietuvoje rasti neįmanoma, nes paštas pats nežino ar ta siunta iš viso yra išsiųsta iš UK. Sakė kreiptis į Asos, o jie turi ieškoti informacijos apie tą siuntinį. Klausiau, ką daryti, jei manau, kad mano pašto skyriuje dirba nesąžininga darbuotoja, sakė galima rašyti skundą, bet reikia turėti įrodymų, o jei jų neturi tai tik tikimybių teorija. Galvoju vis tiek rašysiu skundą, kad toliau nesisavintų siuntinių, nes paštininkė laisvai gali savintis neregistruotą siuntinį, nes niekaip neįrodysi, kad ji taip elgiasi.
Keisčiausia, kad kai šiandien atėjo paštininkė (atnešė registruotą laišką), ir pasakė, kad pas jus tik siuntinukai eina (nors paskutinį gavau prieš kelias savaites),tai paklausiau, kodėl man neateina siuntinys iš UK, tai ji sako, jog jei neregistruotas, tai nesukontroliuosi ir lauk toliau, neieškok pašto skyriuje. Labai jau ji nenori, kad aš eičiau ieškoti į paštą. Po pokalbio su paštininke jaučiu, kad aš siuntinių iš Asos negausiu, o turi ateiti jų trys, iš kurių du jau vėluoja

Beje, man priklauso Vilniuje Žirmūnų pašto skyrius.
Gal kas žinote, ar Asos i-parduotuvėje yra tokia informacija, kad jei siuntiesi Standart Delivery, tai jie neatsako už siuntinį?