QUOTE(Babi* @ 2011 04 30, 15:19)
tai, kad jūs klystat. Su instruktorium važinėjant staiga per kelią bėgo katė, tai spaudžiau sankabą ir staigiai stabdį. Jei būčiau spaudusi tik stabdį automobilis būtų užgesęs. Juk tik su stabdžiu niekada iki galo nesustosi sankabos neįspaudus.
vat as irgi taip galvoju, kad jei stabdyt, tai vien su stabdziais uzges masina, o vat prisistabdyt galima. man tik negraziai gaunasi mazint pavaras
QUOTE(Babi* @ 2011 04 30, 16:19)
tai, kad jūs klystat. Su instruktorium važinėjant staiga per kelią bėgo katė, tai spaudžiau sankabą ir staigiai stabdį. Jei būčiau spaudusi tik stabdį automobilis būtų užgesęs. Juk tik su stabdžiu niekada iki galo nesustosi sankabos neįspaudus.
as kalbu apie ekstramalias situacijas,kai butina kuo greiciau sustot,kad isvengt nelaimes,stabdymo kelias stabdant varikliu ir isminus sankba stipriai skiriasi,manau geriau uzgest,negu kam nors givybe atimt? kaip manote,kodel per egzamina,pries sankryza reikia stabdyt su begiu?ir tik 5 sekundes gali laikyt sankaba ismines? ypac senesnese masinose,kur abs nera,nu pavairuosit 3 metelius,pamatysit skirtuma
Papildyta:
beje,jei jausi masina,ji net neuzges,paklauskit savu instruktoriu apie toki stabdymo buda
QUOTE(Babi* @ 2011 04 30, 16:19)
tai, kad jūs klystat. Su instruktorium važinėjant staiga per kelią bėgo katė, tai spaudžiau sankabą ir staigiai stabdį. Jei būčiau spaudusi tik stabdį automobilis būtų užgesęs. Juk tik su stabdžiu niekada iki galo nesustosi sankabos neįspaudus.
Maniaz teisi,klystat jus
QUOTE(denaxa @ 2011 04 30, 19:27)
Maniaz teisi,klystat jus
Isminan sankaba,masina tuo momentu pagreiteja,nes rieda is inercijos,todel prarandamas brangus laikas (o jo gali ir netureti,pvz.,vaikui issokus i gatve...) ir stipriai pailginamas stabdymo kelias.Stabdyti reikia stabdziu,stipriai,o sankaba isminti pries pat stabdymo pabaiga,kad masina neuzgestu (kai jau beveik stovi).Bet jei situacija ekstremali,tada jau dzin,uzges ar ne,svarbiausia laiku sustoti.
butent,mano minti pagavai
Na, kiek mane mokė instruktorius, tėtis, visi sakė taip stabdyti. Nors vat buvo giminaičiui nemalonus įvykis, kuomet nuo kalno važiavo ir įjungė laisvą pavarą, žodžiu, riedėjo ir kažkas buvo, kad reikėjo staigiai stabdyt, tai taip, tada stabdymas tikrai nebuvo efektyvus, bet viskas gerai baigėsi. Dabar tiksliai nepamenu kaip ten kas buvo, bet esmė tokia. Na, aš žinau, kad jei stabdyčiau pirma paspaudus stabdį, o tik po to sankabą, tai tikrai bus tik blogiau, kadangi išmokusi esu kitaip, tai kol susivokčiau ką po ko spausti, geriau tikrai nebūtų.
QUOTE(maniaz @ 2011 04 30, 17:08)
beje,jei jausi masina,ji net neuzges,paklauskit savu instruktoriu apie toki stabdymo buda
Instruktoriaus paklausti negaliu, nes jau baigiau vairavimo mokyklą
Papildyta:
QUOTE(maniaz @ 2011 04 30, 20:09)
Žinoma, kad galima, bet nenorėčiau mokytis ekstremalioje situacijoje, kadangi gali treniruotės baigtis liūdnai, o važiuojant paprastu keliu (kalbu apie tuos kaimo keliukus) tai viskas kitaip, kadangi žinau, kad nieko nėra, stabdyti galiu kada sugalvoju, na vistiek gyvos situacijos neatstos jokie keliukai ar aikštelės
Vis del to stabdymo budu reiketu mokytis aiksteleje,ne gatveje.Aikstelej galetum juos abu ismeginti,pasistacius kad ir bambalius su vandeniu (ties ta vieta pradet stabdyt-o ties ana jau sustot),tada pajaustum skirtuma.As kursuose irgi buvau mokyta nuo sankabos stabdyti,teko persimokyti (veliau i geras rankas pakliuvau),tik pries tai dar teko ir avarija padaryti...
mane instruktorius stabdyti moke taip-jei greitis nedidelis-ismynus sankaba. jei didelis-pirma prisistabdyti stabdziu-po to isminti sankaba ir stabdyti toliau-nekalbu apie staigu stabdyma. manau ekstremalioj situacijoj-reiketu nusispjauti 3 kartus -kai reikia staigiai stabdyti ne taip svarbu kaip-svarbu laiku sureaguoti.skaitau ir priimu visas nuomones-svarbi visokia patirtis.
QUOTE(Dubravk@ @ 2011 04 30, 13:12)
tai va as su tuo visisku sustabdymu tai zinau, kad sankaba ir stabdi kartu reikia, bet del pristabdymo abejoju, bet as kazkaip irgi galvoju kad pirma pasistabdai ir tada mazini pavaras, o galima mazint tarkim is 4 i 2
Manau, kad galima. Instruktorius sake, kad begi perjungti i aukstesni galima tik paeikiui 1-2-3-4-5. O mazejanciai tai nesvarbi tvarka. Nes svirtis vistiek sekundei ar dviem atsiranda neutralioje padetyje, keiciant i mazesniji.





