Įkraunama...
Įkraunama...

Mokomės vairuoti kartu

Mane irgi moko kai noriu sustoti,kad pirmiausia reikia numinti sankaba tik tada stabdį smile.gif vien tik stabdis(nenuminant sankabos) spaudžiamas tada kai reikia truputį sumažinti greitį pvz važiuojant per duobes ir pan smile.gif 4u.gif vairuotojos ar taip? smile.gif 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Babi* @ 2011 04 30, 15:19)
tai, kad jūs klystat. Su instruktorium važinėjant staiga per kelią bėgo katė, tai spaudžiau sankabą ir staigiai stabdį. Jei būčiau spaudusi tik stabdį automobilis būtų užgesęs. Juk tik su stabdžiu niekada iki galo nesustosi sankabos neįspaudus.

vat as irgi taip galvoju, kad jei stabdyt, tai vien su stabdziais uzges masina, o vat prisistabdyt galima. man tik negraziai gaunasi mazint pavaras
Atsakyti
QUOTE(Babi* @ 2011 04 30, 16:19)
tai, kad jūs klystat. Su instruktorium važinėjant staiga per kelią bėgo katė, tai spaudžiau sankabą ir staigiai stabdį. Jei būčiau spaudusi tik stabdį automobilis būtų užgesęs. Juk tik su stabdžiu niekada iki galo nesustosi sankabos neįspaudus.

as kalbu apie ekstramalias situacijas,kai butina kuo greiciau sustot,kad isvengt nelaimes,stabdymo kelias stabdant varikliu ir isminus sankba stipriai skiriasi,manau geriau uzgest,negu kam nors givybe atimt? kaip manote,kodel per egzamina,pries sankryza reikia stabdyt su begiu?ir tik 5 sekundes gali laikyt sankaba ismines? ypac senesnese masinose,kur abs nera,nu pavairuosit 3 metelius,pamatysit skirtuma mirksiukas.gif
Papildyta:
beje,jei jausi masina,ji net neuzges,paklauskit savu instruktoriu apie toki stabdymo buda
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo maniaz: 30 balandžio 2011 - 16:09
QUOTE(Babi* @ 2011 04 30, 16:19)
tai, kad jūs klystat. Su instruktorium važinėjant staiga per kelią bėgo katė, tai spaudžiau sankabą ir staigiai stabdį. Jei būčiau spaudusi tik stabdį automobilis būtų užgesęs. Juk tik su stabdžiu niekada iki galo nesustosi sankabos neįspaudus.

Maniaz teisi,klystat jus ax.gif Isminan sankaba,masina tuo momentu pagreiteja,nes rieda is inercijos,todel prarandamas brangus laikas (o jo gali ir netureti,pvz.,vaikui issokus i gatve...) ir stipriai pailginamas stabdymo kelias.Stabdyti reikia stabdziu,stipriai,o sankaba isminti pries pat stabdymo pabaiga,kad masina neuzgestu (kai jau beveik stovi).Bet jei situacija ekstremali,tada jau dzin,uzges ar ne,svarbiausia laiku sustoti.
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2011 04 30, 19:27)
Maniaz teisi,klystat jus ax.gif Isminan sankaba,masina tuo momentu pagreiteja,nes rieda is inercijos,todel prarandamas brangus laikas (o jo gali ir netureti,pvz.,vaikui issokus i gatve...) ir stipriai pailginamas stabdymo kelias.Stabdyti reikia stabdziu,stipriai,o sankaba isminti pries pat stabdymo pabaiga,kad masina neuzgestu (kai jau beveik stovi).Bet jei situacija ekstremali,tada jau dzin,uzges ar ne,svarbiausia laiku sustoti.

butent,mano minti pagavai biggrin.gif
Atsakyti
Na, kiek mane mokė instruktorius, tėtis, visi sakė taip stabdyti. Nors vat buvo giminaičiui nemalonus įvykis, kuomet nuo kalno važiavo ir įjungė laisvą pavarą, žodžiu, riedėjo ir kažkas buvo, kad reikėjo staigiai stabdyt, tai taip, tada stabdymas tikrai nebuvo efektyvus, bet viskas gerai baigėsi. Dabar tiksliai nepamenu kaip ten kas buvo, bet esmė tokia. Na, aš žinau, kad jei stabdyčiau pirma paspaudus stabdį, o tik po to sankabą, tai tikrai bus tik blogiau, kadangi išmokusi esu kitaip, tai kol susivokčiau ką po ko spausti, geriau tikrai nebūtų.
Atsakyti
viska galima ismokt mirksiukas.gif mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(maniaz @ 2011 04 30, 17:08)
beje,jei jausi masina,ji net neuzges,paklauskit savu instruktoriu apie toki stabdymo buda

Instruktoriaus paklausti negaliu, nes jau baigiau vairavimo mokyklą biggrin.gif Bet apie tokį būdą tikrai žinau ir moku taip stabdyti, tačiau tuomet, kai reikia, kaip sakė per duobes važiuoti ir pan., bet ne ekstremalioje situacijoje. Kolkas (tfu tfu tfu) visada mašina laiku sustodavo (kai vienas vairuotojas nenorėjo manęs praleist ir teko staigia stot, o iki atvažiuojančio automobilio buvo likę tikrai nedaug, kai kaip minėjau katė bėgo per kelią, kai kitas vairuotojas sugalvojo aplenkti mane ir taip vos neįvažiavo). Na kaip sakiau, jau geriau stabdysiu kaip moku, nes bus tik geriau.
Papildyta:
QUOTE(maniaz @ 2011 04 30, 20:09)
viska galima ismokt mirksiukas.gif  mirksiukas.gif

Žinoma, kad galima, bet nenorėčiau mokytis ekstremalioje situacijoje, kadangi gali treniruotės baigtis liūdnai, o važiuojant paprastu keliu (kalbu apie tuos kaimo keliukus) tai viskas kitaip, kadangi žinau, kad nieko nėra, stabdyti galiu kada sugalvoju, na vistiek „gyvos“ situacijos neatstos jokie keliukai ar aikštelės smile.gif
Atsakyti
Vis del to stabdymo budu reiketu mokytis aiksteleje,ne gatveje.Aikstelej galetum juos abu ismeginti,pasistacius kad ir bambalius su vandeniu (ties ta vieta pradet stabdyt-o ties ana jau sustot),tada pajaustum skirtuma.As kursuose irgi buvau mokyta nuo sankabos stabdyti,teko persimokyti (veliau i geras rankas pakliuvau),tik pries tai dar teko ir avarija padaryti... ax.gif
Atsakyti
mane instruktorius stabdyti moke taip-jei greitis nedidelis-ismynus sankaba. jei didelis-pirma prisistabdyti stabdziu-po to isminti sankaba ir stabdyti toliau-nekalbu apie staigu stabdyma. manau ekstremalioj situacijoj-reiketu nusispjauti 3 kartus -kai reikia staigiai stabdyti ne taip svarbu kaip-svarbu laiku sureaguoti.skaitau ir priimu visas nuomones-svarbi visokia patirtis.
Atsakyti
kiek zmoniu tiek nuomoniu:) man asmeniskai varikliu saugausia
Atsakyti
QUOTE(Dubravk@ @ 2011 04 30, 13:12)
tai va as su tuo visisku sustabdymu tai zinau, kad sankaba ir stabdi kartu reikia, bet del pristabdymo abejoju, bet as kazkaip irgi galvoju kad pirma pasistabdai ir tada mazini pavaras, o galima mazint tarkim is 4 i 2


Manau, kad galima. Instruktorius sake, kad begi perjungti i aukstesni galima tik paeikiui 1-2-3-4-5. O mazejanciai tai nesvarbi tvarka. Nes svirtis vistiek sekundei ar dviem atsiranda neutralioje padetyje, keiciant i mazesniji.
Atsakyti