QUOTE(Alexandra.R. @ 2012 10 27, 14:49)
čia ir buvo jūsų klaida. Reikėjo ne skundą rašyti, o vieną rytą su šokoladu sutikti. Gerumas žmones geriau paveikia, nei pyktis ir skundai.
aš kyšių nenešiau ir nenešiu, jie dirba savo darbą už kurį gauna atlyginimą, nepatinka tegu nedirba
QUOTE(Cartman @ 2012 10 27, 15:35)
aš palieku arbatpinigius ar dovanėles už gerai atliekamą darbą, arba jei padaro kažką papildomai, bet pakišėlių, kad paskatinčiau dirbt savo darbą taip kaip reikia, tai nemėgstu
sutinku
QUOTE(naitas @ 2012 10 27, 15:40)
Visgi LT paštas turėtų kažkaip išspręsti savo dvigubus standartus - Pagal Pasaulinę Pašto Konvenciją, ir be abejo, LT pašto taisykles ir pareigas, registruotos siuntos iki 2 kg PRIVALO būti PRISTATYTOS Į GAVĖJO DURIS. Už tai imamas mokestis.
Tačiau - kaip matome, ne visi paštai laikosi pristatymo taisyklės. Darbuotojams kokiu tai būdu leidžiama nenešti registruotos korespondencijos, leidžiama klastoti faktus ir žymėti tiesiog lapelius "nerasta namuose", net nebandant pristatyti.
Tačiau - kai paskambini kokybės vadybai, tai prisiekinėja, kad LT paštas tikrai neša registruotą korespondenciją į duris. Ir prašo rašyti skundus dėl konkrečių atvejų, kuriuos išnagrinėję baudžia savo darbuotojus.
Manau teisingai sako, nes šiais laikais žodinis nusiskundimas nieko neriškia.
Dėl leidimo nenešti, tai pati patyriau savo kailiu, jog jos siuntinius paima iš pašto, tačiau iki manęs nedaneša, pristato atgal į paštą . Nepaaiškinama, tačiau taip yra