Įkraunama...
Įkraunama...

Pradedančios vairuotojos

QUOTE(Kliamka @ 2012 02 26, 00:20)
O kaip jūs su kaire koja elgiatės, ar laikot virš sankabos?

Aš nelaikiau virš sankabos, būnu visda padėjusi ant pakylos, kuri skirta padėti kojai ax.gif .
Bet pas mane kita problema, dar vis žiūriu spidometrą, kad žinočiau, kada iš 3 pavaros perjungti į 2 ir pan cool.gif . Visa tai turėtų gautis jau automatiškai, pajuntant, kada reikia tai padaryti unsure.gif .
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Singė: 26 vasario 2012 - 10:32
QUOTE(Kliamka @ 2012 02 26, 00:20)
Aš turiu įprotį laikyt koją virš sankabos, vis save pagaunu šitaip. biggrin.gif bet kad dažnai ją reikia stumdyt, tai ir nenuimu arba niekad nežinia kada staigiai reikės stabdyt. Tik ilgesnėj atkarpoj atsipeikėju, kad galiu šonan koją padėt. Sankabos nespaudžiu, bet ji pas mane truputį klaksi tai gal per to klaksėjimo atkarpą ir prispaudžiu liesdama. g.gif
O kaip jūs su kaire koja elgiatės, ar laikot virš sankabos?

As tikriausiai is sedynes iskrisciau...reikia labai stiprias kojas ir stubura turet,kad sugebet sitaip pusiau ore issilaikyt doh.gif Ekstremaliu atveju,jei kas,del sito iprocio gali suveluoti su veiksmais,nes lemia sekundes dalys,o kai kunas neturi tinkamos atramos visi veiksmai kazkiek suleteja.Be to,kai koja pavargsta ir nors siek tiek liecia sankabos pedala-sankaba vis tiek nusispaudzia kazkiek ir labai gadinasi (pamastymams-vien dezes nuemimas ir pastatymas garaze apie 400lt kainuoja,neskaiciuojant detaliu... ax.gif ). labai patarciau susiimt ir priprast prie teisingos padeties-net kai reikia labai daznai perjunginet (pvz.,kamsciuose) viska darant teisingai yra patogiau smile.gif Pora savaiciu pasikankintum ir ismoktum 4u.gif

P.s.atrodo,as pradedu suprasti,kodel kai kurie skundziasi kad koja nuo sankabos skauda-matyt,del to,kad istisai virs jos laiko doh.gif mano kaire koja nera stipri,bet nera buve dar taip kad nuo sankabos pavargtu ar skaudetu...nors sankabos pedalas irgi nera lengvas... ax.gif
Papildyta:
QUOTE(Singė @ 2012 02 26, 11:32)
Aš nelaikiau virš sankabos, būnu visda padėjusi ant pakylos, kuri skirta padėti kojai  ax.gif .
Bet pas mane kita problema, dar vis žiūriu spidometrą, kad žinočiau, kada iš 3 pavaros perjungti į 2 ir pan cool.gif . Visa tai turėtų gautis jau automatiškai, pajuntant, kada reikia tai padaryti  unsure.gif .

Pavaras geriau jungti ne pagal greiti-pagal apsukas,nes kiekvienoj masinoj,priklausomai nuo galingumo ir greiciu dezes perdavimu,tas santykis yra skirtingas,ir bendras receptas pagal greiti netinka. Perjungti reikia,kai pasiekiama 2000rpm apsuku,jei vaziuojant i ikalne-iki 2500rpm apsuku (kad nepamesti greicio persijungiant).Zemesnes jungti kai nukrenta mazdaug iki 1500rpm ar net 1000(priklausomai taip pat kokia masina).Pagal apsukas jungdama,greiciau priprasi pajusti varikli,kada jau jis praso aukstesnes ar zemesnes smile.gif Vaziuojant optimaliausias variantas varikliui ir kuro sanaudu taupymui-2000rpm .
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2012 02 24, 23:55)
Zinai,kai atejau i parka dirbt,niekaip negalejau masinos perprast,tragedija buvo,ir baimes,ir nemigo naktu,ir asaru taip nemazai...o visa beda buvo tame,kad automatas,nu nelipo man jis ir viskas...o dirbti tai reikia... doh.gif  Tai va vienas mechanikas man aiskino,kaip reikia su masina elgtis,sako,va,ateini i darba,atsisedi,paglostai vaira,ir sakai: "na,drauguze,vaziuosime,dirbsime...",pasikalbet,sako,su masina reikia... ax.gif  Ir zinok susidraugavau labai greitai ax.gif Tai dabar net jei gaunu masina kuri man laaabai nepatinka,vis tiek pakalbinu,paprasau,paglostau,nes kitaip gali ir nevaziuoti doh.gif Atrodo,mistika cia,bet taip yra...vienas senas vairuotojas pasakojo,kad tais laikais turejo kamaza,kuris uzsivesdavo tik tada,kai paglostydavo vaira-gedimo jokio nebuvo... doh.gif  smile.gif
p.s.beje,gabaritus jausti nebutina,daug kas ju nejaucia-jie matosi pro veidrodzius,tai del to nesuk galvos... 4u.gif Kiekviena masina skirtinga,ir pajusti ja gali tik daugiau pavazinejus... ax.gif


O as galvojau, kad as paciuozus smile.gif. Bet as daznai su savo masiniuku snekuosi. Ziema, buna, vaziuoji i kalniuka koki apledejusi, ir jau ratai prasisuka ant ledo, o as burbuliuoju: "Nu liutuk, maziuk, pasisteng, nu buk gerutis, dar truputuka" smile.gif. Ir jauciu nagai pas mano liutuka atsiranda, kad as ivaziuoju ten, kur kiti grandines dedasi. Ir kai kokia avarine situacija buna, visada padekoju, kad jis mane saugiai isveze.
Atsakyti
QUOTE(jurgacka @ 2012 02 26, 12:35)
O as galvojau, kad as paciuozus smile.gif. Bet as daznai su savo masiniuku snekuosi. Ziema, buna, vaziuoji i kalniuka koki apledejusi, ir jau ratai prasisuka ant ledo, o as burbuliuoju: "Nu liutuk, maziuk, pasisteng, nu buk gerutis, dar truputuka" smile.gif. Ir jauciu nagai pas mano liutuka atsiranda, kad as ivaziuoju ten, kur kiti grandines dedasi. Ir kai kokia avarine situacija buna, visada padekoju, kad jis mane saugiai isveze.

drinks_cheers.gif Aha smile.gif Buna,koks gedimas pradeda lysti,o reiketu atidirbti,na,ir pradedi prasyti: "drauguze,brangioji mano,na,buk gera,pasistenk,na,dar viena reisa kaip nors..." ,ir ziurek,atidirbam ir dar i garaza pacios grizti sugebam... lotuliukas.gif O cia viena karta gavau kita masina,isvaziavau-oro slegis krenta,stabdziai blokuojasi,lemputes visos raudonai mirkcioja,begis ismusineja,nu nenori ji vaziuot ir viskas,velavimas jau 10min.,visiems eisma stabdau... doh.gif Na,galvoju,nieko nebus,skambinu mechanikam ir griztu i parka-neprisiskambinau...ir laime,kad neprisiskambinau smile.gif Tada pradejau is tos nevilties vaira glostyti,"na,kas tau dabar,na buk gera,vaziuojam,dirbti juk reikia,zmones laukia musu..."-ir ka galvoji-viskas susitvarke thumbup.gif dvi dienas draugavom,puikiausiai atidirbom be jokiu kaprizu smile.gif O mano masina irgi "niki" turi-jei kas grubiai su ja elgiasi ar aplamai zmogus nepatinka-uzsigazuoja ir nesigesina lotuliukas.gif Ir negali pakesti jei kas kitas iz gazo troso patampo-man tas leidziama doh.gif gedimo jokio nera doh.gif Na ir galvok ka nori ,o dar sako,kad masina-tik metalo gabalas... lotuliukas.gif
Atsakyti
As su sita masina net sneketis nenoriu, na nepatinka ji man doh.gif blush2.gif
Dar kai mokiausi instruktorius juokesi, sako pagal ka tu pavaras perjungineji i apsukas tai neziuri lotuliukas.gif o as mat pagal variklio garsus sprendziu, bet pataikau ax.gif lotuliukas.gif
Gryzta brolis is svedijos tai meginsim kokio masiniuko paieskot g.gif as paieskosiu grazaus-o jau po kapotu jis lys lotuliukas.gif
Gal pagaliau vairuot pradesiu blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(Bamboooocha @ 2012 02 26, 14:25)
As su sita masina net sneketis nenoriu, na nepatinka ji man  doh.gif  blush2.gif
Dar kai mokiausi instruktorius juokesi, sako pagal ka tu pavaras perjungineji i apsukas tai neziuri  lotuliukas.gif o as mat pagal variklio garsus sprendziu, bet pataikau  ax.gif  lotuliukas.gif
Gryzta brolis is svedijos tai meginsim kokio masiniuko paieskot  g.gif  as paieskosiu grazaus-o jau po kapotu jis lys  lotuliukas.gif
Gal pagaliau vairuot pradesiu  blush2.gif

As irgi tiesiog jauciu kada reikia, pirma gi tik pajudejus, antra siaip laaabai letai vaziuojant, na isibegejant, o trecia jau normaliai, ketvirta jau ant 50-60km/val cool.gif tiesa, pas mane apsuku nera
Atsakyti
sveikos 4u.gif

begius keiciu pagal greiti ir ka jauciu biggrin.gif tachometras sugedes doh.gif tad tenka kitais dalykais pasitiketi smile.gif o koja tai berods virs sankabos laikau jei vaziuoju pvz mieste kai tenka daznai keisti pavaras, stabdyti ir t.t., nezinau kodel bet man kazkodel patogiau doh.gif kaip ir desine ranka ant pavaru svirteles, o kaire vairuoju blush2.gif bet aisku, taip vairuoju tik esant geroms oro salygoms, kai kelias sausas, jokiu veju, sniego, putros, slidaus kelio ax.gif

o koja desine pavargdavo pacioj pradzioj kai vaziuodavau i tolimesne kelione, del nuolatinio laikymo ant gazo, dabar nebejauciu nieko smile.gif
Atsakyti
Kai mokiausi D instruktorius buvo biski nustebes,kad kojos virs sankabos nelaikau,sake,kai kuriuos vyrukus permokyt reikejo... ax.gif beje,ranka laikyti nuolat ant pavaru svirties irgi nera gerai-vienas dalykas,rankos abidvi turi buti ant vairo,o kitas dalykas-net ir labai nedidelis spaudimas i perjungimo svirti kenkia perjungimo mechanizmui,yra netgi nuomoniu,kad taip galima sugadinti greiciu deze. Man jei pavargsta kuri ranka (turiu problemu su stuburu),tai jei vairuoju viena-kita ilsisi ant keliu... blush2.gif Negalima taip,ale kai suima skausmai... blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2012 02 26, 12:25)
As tikriausiai is sedynes iskrisciau...reikia labai stiprias kojas ir stubura turet,kad sugebet sitaip pusiau ore issilaikyt doh.gif

eeeee... kad mano stuburas tai su problemom, tik tfu tfu tfu jau kuris laikas jų ryškiai nejaučiu, bet vairuojant man niekas nepavargsta. Ir ta koja visai nepavargsta. Man regis, kad aš ją atremiu kulnu į grindis kai nespaudžiu sankabos. Didelė pas mane pėda, ir pati aš aukštaūgė, gal dėl to nekyla tokių problemų (sakei kad esi mažutė).
Dar kokią klaidelę darau, tai dažnokai viena ranka laikau vairą, net kai važiuoju ketvirta pavara, bet irgi stengiuosi taisytis, paimu abiem rankom gražiai kaip priklauso ir sakau sau 'va taip žymiai tvirčiau'.
O pavaras perjunginėju 'mintinai', tik kai tenka kokią atkarpą pavažiuot lėtai arba greitėjant-stabdant, tada i apsukas dirsčioju ar jau perjungti. Bet dažniau į apsukas žiūriu kai reikia perjungti į aukštesnę pavarą, nes į žemesnę tai sprendžiu iš akies pagal greitį. Į spidometrą niekad nežiūriu dėl šito reikalo, taip įpratau nes pradžioj važinėjau su spidometru kuris visada rodė 0. smile.gif
Atsakyti
Sveikos, įsiterpsiu į jūsų pokalbius norėdama pasiguosti... Išsilaikiau teises iš pirmo karto, šiandien, esant prastom oro sąlygom (snigo, pripustyta šalikelėse, gatvės šlapios ir pan.) išvažiavom su draugu su jo benzininiu-dujiniu džipuku. Na tai ką, avarinių situacijų padariau bent dvi grubias, lindau į kelkraštį nuolat, nes nejaučiu mašinos gabaritų (džipukas nedidukas), užgesau pajudėdama nuo sankryžos, birbiau 40-45 greičiu, net link Kleboniškio, kur galima buvo 70 važiuot... Bijau kitų mašinų, bijau persirikiuot, tuos du kartus, kai buvo avarinės situacijos buvau apipypinta, nes vieną kartą sustojau beveik vidury kelio, kai vietoj 3 bėgio sugebėjau įgrūst 1, o kitą kartą už sankryžos pradėjau važiuot apžergus liniją, draugas sako važiuok dešiniau, aš žiūriu kaip čia kairiau pavažiavus, o mašina iš kairės lenkt norėjo, tai ant sniego užlipo, kad mane aplenktų nesusipratėlę... Ir išvis, aš jaučiuosi grėsme keliuose, nu tiesiog neįmanoma, neįsivaizduoju, kaip aš tarkim piko metu važiuočiau, kaip reikėtų persirikiuot posūkiui ir pan. Nieko nesusigaudau, išvis, kaip nemokanti, baisu... doh.gif Ir pratintis bijau, mažu įkalsiu kam nors besimokydama...
Papildyta:
Beje, draugas šalia važiuodamas irgi labai stresavo, nors to ir neparodė labai, tik apšaukė kartą (buvo už ką), vis sakė gazo gazo, nevažiuok į kelkraštį ir pan. O paskui tik atsikvėpė išlipęs ir kai paklausiau ar labai blogai, tai taip nuoširdžiai sako jo... verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(Kliamka @ 2012 02 26, 14:23)
eeeee... kad mano stuburas tai su problemom, tik tfu tfu tfu jau kuris laikas jų ryškiai nejaučiu, bet vairuojant man niekas nepavargsta. Ir ta koja visai nepavargsta. Man regis, kad aš ją atremiu kulnu į grindis kai nespaudžiu sankabos. Didelė pas mane pėda, ir pati aš aukštaūgė, gal dėl to nekyla tokių problemų (sakei kad esi mažutė).



as ir ilgom kojom biggrin.gif ir man ir nepavargsta, o koja kulnu remiu i grindis, pedalo nelieciu, bet vat tokioj padety virs/prie pedalo, tipo visada ready, kazkodel man taip saugiau, tipo jei reiks staigiai ka daryt, bet sakau taip koja laikau mieste vaziuojant mazus atstumus kai tenka daug kazka manevruoti, kojom dirbti smile.gif vis sau primenu kad koja laikyt kitaip, bet neiseina, uzsimirstu smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Digse @ 2012 02 26, 15:32)
Sveikos, įsiterpsiu į jūsų pokalbius norėdama pasiguosti... Išsilaikiau teises iš pirmo karto, šiandien, esant prastom oro sąlygom (snigo, pripustyta šalikelėse, gatvės šlapios ir pan.) išvažiavom su draugu su jo benzininiu-dujiniu džipuku. Na tai ką, avarinių situacijų padariau bent dvi grubias, lindau į kelkraštį nuolat, nes nejaučiu mašinos gabaritų (džipukas nedidukas), užgesau pajudėdama nuo sankryžos, birbiau 40-45 greičiu, net link Kleboniškio, kur galima buvo 70 važiuot... Bijau kitų mašinų, bijau persirikiuot, tuos du kartus, kai buvo avarinės situacijos buvau apipypinta, nes vieną kartą sustojau beveik vidury kelio, kai vietoj 3 bėgio sugebėjau įgrūst 1, o kitą kartą už sankryžos pradėjau važiuot apžergus liniją, draugas sako važiuok dešiniau, aš žiūriu kaip čia kairiau pavažiavus, o mašina iš kairės lenkt norėjo, tai ant sniego užlipo, kad mane aplenktų nesusipratėlę... Ir išvis, aš jaučiuosi grėsme keliuose, nu tiesiog neįmanoma, neįsivaizduoju, kaip aš tarkim piko metu važiuočiau, kaip reikėtų persirikiuot posūkiui ir pan. Nieko nesusigaudau, išvis, kaip nemokanti, baisu...  doh.gif  Ir pratintis bijau, mažu įkalsiu kam nors besimokydama...
Papildyta:
Beje, draugas šalia važiuodamas irgi labai stresavo, nors to ir neparodė labai, tik apšaukė kartą (buvo už ką), vis sakė gazo gazo, nevažiuok į kelkraštį ir pan. O paskui tik atsikvėpė išlipęs ir kai paklausiau ar labai blogai, tai taip nuoširdžiai sako jo... verysad.gif

O dievuleliau, ir verkti norisi, ir juoktis verysad.gif lotuliukas.gif smagia patirti turejot 4u.gif nieko, igausit drasos, bus viskas gerai 4u.gif bet siaip baisu, jei taip i ka ikaltumet..
Atsakyti