Mano nuomone, geras miesto/kruizinis dviratis (pati esu bandžiusi, patogumas važinėjantį, pvz., pajūrio dviračių takais - nerealus

) galėtų būti, pvz., Gazelle firmos :
http://www.manogazel...ch_Gazelle.htmlAuthor neblogi
http://www.author.lt/seance.htmMes sūnui perkam tik Author firmos - tikrai kokybiški, patikimi, o ir kaina adekvati.
Dar patikimas miesto dviratis būtų Kettler, pvz:
https://www.boc24.de...mpaign=94511215Amortizacija - tai amortizuojanti priekinė šakė (aktualu važiuojant pvz., nuo šaligatvio bortelio ant gatvės, nelygiu paviršiumi - jei gera amortizacija, tai ne taip krato, ne taip nukenčia rankos, riešai), ir galinė amortizacija - turbūt aišku, kam

Priekinė amortizuojanti šakė geriau, kai reguliuojasi - t.y., kai ją galima įjungti aba išjungti priklausomai nuo situacijos.
Siūlau apvažinėti bent kelias pardutouves, užsėsti ant kelių skirtingų dviraių ir apsukti ratuką (viur leidžia išbandyti dviratį lauke) - pažiūrėkit, kaip persijunginėja pavaros (man, o ir daugeliui patogiau, kai jos persijunginėja ne sukiojant ratuką, o judinant sivrteles) , ar patogu perjunginėt, ar jums užtenka maksimalaus greičio ant maksimalios pavaros (pabandykit labiau įsibėgėti ir žoiūrėkit, kokį didžiausią greitį išspausit, įsivaizduokit save, smagiai važiuojančią kur dviračių taku, ar greitis pakankamas?) , ar ne sunku kilt į kalniuką (kad ir minimalų) ant pačios mažiausios; koks pojūtis sėdint, ar dviratis manevringas (posūkiuose) , ar ne per sunkus, ne gremėzdiškas (ypač, jei teks jį nešiot į kažkelintą aukštą, o ir šiaip, kuo lengvesnis, tuo geriau). Tada jau maždaug turėsit supratimą, ko jums reikia - pirkti pirmą pasitaikiusį, nebandžius kitų, gali būti lemtinga klaida..