QUOTE(Domicele @ 2012 07 23, 15:45)
teorija tai niekis, nu dabar man taip atrodo,
Man teorija dar baisu,kol neišlaikiau

stringu ties 80% ir viskas,retai surenku daugiau
Aš irgi kuo toliau,tuo labiau įsitikinu,kad pusę mokymosi sėkmės lemia instruktorius

nenormalu bijoti vairuoti,bijoti eiti į pamoką,paskui taip ir atsiranda baimė išvis vairuoti,nes atrodo,kad padarysi klaidą kokią
QUOTE(Braskyte1269 @ 2012 07 23, 19:09)
o jūs turite galimybę vėliau su "M" raide pasivažinėti?

t.y. arba tėtis/mama arba sutuoktinis turintis 5m stažą. Žinokit, čia paaaati geriausia praktika, kokia gali būti
kai mokyklą baigiau, net nesupratau, ką kuris veidrodėlis tiksliai rodo, o jau kai su "M" važiuoji ir supranti, kad šalia sėdintis neturi pedalų ir už viską atsakingas tik tu - kitaip ir orientuotis pradedi
O galima taip paprastai su stažu važinėtis?

man sakė,kad dar tam,kuris mokina,reik kažkokio pažymėjimo

arba kažką maišau vėl
Geriausia praktika,kai jau esi klevelis - į miestą vienai

jaučiu karšta tik pasidaro

mane kai mokina irgi ne taip drąsu būna,nes žinau,kad neturi šalia pedalų,o ir instruktorius atrodo labiau patyręs,greičiau sureaguotų ir pan
O man kuo toliau,tuo labiau akyse šviesu daros ir aikštelėj ir mieste,o vienu metu jaučiaus tokia įstrigus aikštelėj,tampiaus tampiaus ten su ta mašina,niekas nepavyksta,viskas negerai,bet dabar jau kai pratimas po pratimo padarau,tai linksmiau net
Gal kuri žinot,regitroj,kai laikai praktinį egzaminą,vieni pratimai privalomi (estakada,įsibegėjimas,kitų neatsimenu,bet neesmė),kitus parenka kompiuteris,o kaip su gyvatėlė ir eismo koridorium? Visi turi pravažiuot irgi? Gyvatėlę visi į priekį ir atbulom?
I've got a hundred million reasons to walk away but baby, I just found one good one to stay ❤