Buvome atsijungę pasirgti, tai dabar mažąją sunku įtikinti, kad lovytė kam nors reikalinga - taigi ant rankų gerai, kam čia dar tie baldai
Kažkada prieš N metų lankiau mokymus apie darbą su vaikais turinčiais sutrikimų ir pamenu, kad ten buvo akcentuojama dar viena problema: būna, kad vaikas negali atskirti/išfiltruoti reikšmingų ir nereikšmingų garsų. Ir mokytojos aiškinimas vaikui lygiai toks pat svarbus, kaip nukritusio pieštuko garsas. Vaikui tai vienodos svarbos dalykai ir vaikas rimtai reaguoja į tai. Tai būna viena susikaupimo problemų klasėje.
Bet tokios problemos diagnozė - jau specialistų reikalas.
Seniai tai buvo, nebepamenu kas buvo siūloma tokiais atvejais (tik kažkaip nemanau, kad raminamieji).
QUOTE(Karusia @ 2013 02 04, 15:18)
rekomendavo aplinką, neblaškančią dėmesio

nu kur tokią rasti klasėje? sėdi pirmame suole, bet jei paskutiniame suole nukrito nuo stalo pieštukas - atsisuka ir bėga pakelti. Tatai vadina dirglumu ir spec. pedagogė !!! siūlo kreiptis į gydytoją,