QUOTE(be*starlet @ 2013 11 05, 22:29)
Labai skaniai skaitosi ir tikrai idomu apie toki tolima krasta isgirsti svieziu ispudziu.
Manau, dar daugelis perskaitys si reportaza, ieskodami nauju krypciu atostogoms

Ačiū labai, kai gauni komentarų net jaukiau pasidaro ir rašyti norisi
Pati pagavau kažkiek spaudos klaidelių savo senuose pranešimuose, bet pataisyti neleidžia. Na, ką padarysi.Taigi, iš Busano sėdau į traukinį ir nukeliavau į kitą miestą - Daegu.
Kelionė neužtruko labai ilgai, o stotyje mane jau pasitiko draugė.
DaeguPažodžiui šis miestas reikšia "didelė kalva". Nežinau kodėl miestas yra pavadintas būtent taip, tačiau spėju, jog dėl to, kad jį iš visų pusių supa kalnai. Būtent dėl to Daegu yra laikomas karščiausiu miestu Korėjoje vasarą. Visi, išgirdę, jog ten keliauju tiesiog pakraupdavo ir vos ne peržegnodavo, kaip čia ta vargšė europietė išgyvens tokiu oru. Bet nieko, atvykau ir nenumiriau
Daegu yra palyginti ramus miestas, ketvirtas pagal dydį Korėjoje, tačiau nepopuliarus tarp turistų.
Iš vis, per tas kelias dienas, tai be manęs tik vieną užsiemietį teko matyti...
Bet čia apsilankyti nusprendžiau ne dėl turizmo, o dėl draugų
Taigi, draugė mane pasitiko stotyje ir pranešė, jog čia tam tikromis valandomis yra city tour autobusai,
tad galime į vieną jų įsėsti ir nukeliauti į Donghwasa šventyklą.
Žinoma sutikau.
Kadangi turėjome šiek tiek laiko, prisėdome užvalgyti šalia esančią
Paris Baguette kepyklėlę.
Rekomenduoju
Šeip duonos gaminių Korėjoje labai mažai, tad to savaičių su korėjietišku maistu, tikrai malonu buvo ten nueiti.
O ir dizainas kepyklėlės yra baaisiai mielas.
Rugpjūtį ją reklamo
šie tu vaikai tad stendai ir muzikėlės tikrai maloniai nuteikdavo. Ir pamiršti žmogus visus rūpesčius
Ach, taip,
Donghwasa šventykla.
Taigi, atėjus turo laikui priėjome prie autobuso, kuris buvo...visiškai tuščias.
Tik vairuotojas ir gidė laukė mūsų. Iš pradžių pagalvojau, jog turo nebus ir tiesiog nuvažiuosime viešuoju transportu, tačiau...
dabar cituoju nė kiek neperdedant ir neironizuojant"Kaip gi mes galime nevažiuoti, kai turime čia tokį svarbų svečią." Europietė suprask
Nu gerai, sekasi gi kartais.
Taigi ir iškeliavome tuštutėliame autobuse mes dviese su drauge.
Išlaipinęs mus prie šventyklos vairuotojas išvažiavo ir pažadėjo po pusantros valandos sugrįžti.
Beje grįžo tiksliu laiku, minutė į minutę.
Tik išlipusios pamatėme.. daug gamtos.

Tikrai gražu pažiūrėti~
Truputį paėjėjusios priėjome pagrindinius vartus, kur matote stovintį vyrą.
Jis parduoda bilietus į Šventyklą ir mielai pakalbina.
Kainos beje irgi nesikandžioja. Suaugusieji
(žmonės nuo 19 metų, nes Korėjoje amžiaus sistema yra kiek kitokia. paaiškinsiu žinutės pabaigoje*) moka 2,500 wonų, kas yra +/- 6 litai, paaugliai - 1,500 wonų, o vaikai iki 12 metų - vos 1000 (2lt).

Aplikui pilna sodinukų, tvenkinukų ir panašaus grožio.

Pati šventykla buvo pastatyta dar V amžiuje, nors tada ji turėjo kitą pavadinimą - Yugasa.
Šeip mano lankstinuke viskas yra aprašyta kiek tiksliau, net su atskirais punktais visiems pastatams, tad jei kam nors įdomu,
galiu nuskanuoti ir čia idėti. (kaip ir dalies kitų lankytinų vietų, kuriuos spėjau prigriebti).
Čia truputis pagalbinių pastatų


..kuriuose vėlgi galite nusipirki maisto ar suvenyrų.
Nors atvirai pasakius, tai neįsivaizduoju, kaip tos parduotuvėlės išsiverčia, nes žmonių čia tikrai nedaug.
Mums atėjus buvo tuščia, o jau išeidamos matėme tris vyresnio amžiaus moteriškes korėjietes ir kinų turistų grupelę.
북 (buk) - tradicinis korėjietiškas būgnas.
iš tiesų tai buk yra muzikos instrumentas, tačiau labai daug kur mačiau juos kaip dekoratyvius varpus šventyklose.
Pačiai to gyvai to matyti neteko bet
čia galite pamatyti vieną iš tradicinių pasirodymų,kitaip vadinamą būgnų šokiu
O štai čia yra vienas iš keturių "Dangaus karalių" ar kaip juos pavadinti - Cheonwangmun. (Čionvangmun).
Jie pagal įdėją turi saugoti vartus nuo piktųjų dvasių ir jas gąsdinti, ar kažkas tokio.
Bet man tai mieli jie
Tokius sergėtojus galima išvysti prie kiekvienos didesnės šventykos.
Ir taip pat jie savo atitikmenį turi ir Indijoje.

Taip pat kelias veda link pagrindinės šventyklos.
Nuotraukose esu mačiusi, jog jis dažnai būna papuoštas slapvotais žibintais, tačiau šį kartą jų nematėme.

Štai tokias didelis Buda stovi šalia didžiosios šventykos.
Beje, į šią šventyklą užeinant ir nusiaunant batus, turite (bent turėtumėte) apsiauti šalia durų pastatytas šlepetes.
Yra įvairių dydžių ir berods dviejų spalvų pasirinkimas.
Na ir pabaigai - tai kas mane labai sužavėjo - žibintai

Na gražu pažiūrėt nors užmušk, dievinu juos~
* Dėl korėjietiško amžiaus skaičiavimo. Taigi, jie skaičiuoja tai kiek kitaip nei mes.
Pilnamečiu pas juos asmuo laikomas ne nuo 18, bet nuo 19 metų, bet tai nebūtinai reiškia, jog jis yra vyresnis.
Tiesiog kai šeimoje gimsta kūdykis, yra sakoma kad jam yra ne "1 diena, 2 dienos" ar pan., o vieneri metai.
t.y. jie į amžių įskaičiuoja ir nėštumo pediodą, jį skaitydami kaip visus metus.
Ir per žmogaus gimtadienį, jo amžius nesikeičia, o dar metai yra pridedami per Naujuosius Metus.
Todėl labai dažnai jie klausia, ne kiek tau metų, o kelintais metais esi gimęs.
Tarkime, žmogus gimęs tarkim kokį Gruodį, yra metais vyresnis už žmogų gimusį Sausį
Pavyzdžiui, iki savo gimtadienio (esu gimusi liepą) Korėjoje esu dviem metais vyresnė negu Lietuvoje, o po gimtadienio datos - metais vyresnė, nei Lietuvoje.
Na, atrodo sudėtinga matematika, bet kai įsigilinį tai tikrai logiška.
Ir iš vis, amžius jų kultūroje yra labai svarbus, ir tu visada privalai elgtis mandagiai su už tave vyresniu žmogumi, net jeigu tai yra vos metų skirtumas. Žinoma, jei tai artimi draugai ar pan. tai šitas taip stipriai negalioja, bet vistiek kažkiek išlieka.
Vyresnis - viršesnis.
Dažnai tekdavo susidurti su situacijomis "aš neturiu teisės pats nuspręsti, reikia klausti vyriausiojo nuomonės" ir panašiai.
Bet iš tiesų gražu, tai išlaikoma ta pagarba ir mandagumas.
Tai tiek, atrodo nieko nepamiršau,
jeigu yra kokių klausimų, tai drąsiai klauskite ir pasistengsiu atsakyti tiek, kiek žinosiu