Restar, nu su atmintim ne kas pas tave jei nepameni, ką pirkai
. Aš dažnai atsirenku pagal sumą, datą, ką tą dieną veikiau, kur buvau.... su RF sunkiau, kaip ir matyt tavo atveju, nes parduotuvė turi vieną pavadinimą, o čekyje/išraše visai kitas, koks nors OOO su pavarde. Bet kol kas tfu tfu, lyg ir viskas aišku.
būna automatinių nuskaitymų, pvz metinių, už kokią nors paslaugą/programą. Bet ir ten kol kas viskas atrenkama.
Su mano dukros pirkiniais priešingas variantas. Prieš Kalėdas pirko paltą iš Mango internetu. Sumokėjo grynais kurjeriui. Paltą gražino dar prieš naujus. Iki šiol neatgauna pinigų prašo duomenų, neranda užsakymo, sąskatos nr užsirašo neteisingai, nepadaro pavedimo.... jau n laiškų prirašyta, skambučių padaryta, prigrasinta ir nieko! Po kiekvieno veiksmo lauki 5-7 darbo dienas ir nieks neįvyksta, vėl iš naujo...Visiškai nekompetetingi darbuotojai ten....o paltas toks nepigus buvo...