Aga, šios savaitės šetoko istorija apie matematiką. Ruošiamės kontroliniui. Viskas aišku. Kaip ir. Parašo. Kaip? Viskas gerai, viską supratau, tik paskutinės užduoties nespėjau. Nu ok, mintyse gal 7 bus. Kitą dieną- kaip? 4.. einu į konsultaciją.
Nu ir ką. ir nieko. nesinervinam.
Čia su sūnum mano taip praktiškai visada , su retom išimtim. Tik pas jį dažniausiai - 6
. Dukra, deja, nepasitiki tiek savim, ir jai - 3,4. Patikėkit, kai 4 -jau galvoju, ai, tiek to, svarbu teigiamas. kai gavo už paskutinį 6 - pagalvojau, kad super gerai. Bet turi 2 trejetus iš kontrolinių ir va, už juos jau liepia papildomai atsiskaityti. Tai vakar tikrai nežinau iki kelintos sėdėjo verkdama, nes 5 atsiskaitymai šiandien. (ir ne kartą sakė, kad iššoks per langą dėl matematikos...) 2 dėl to, kad praeitą penktadienį sirgo, tai persikėlė. Matematikos liepia perrašyt. Ir dar pora kitų... Nu aš neverkiu kartu ir nedarau nieko už ją. Bet palaikyti, padėti susidėlioti gyvenime prioritetus turiu. Nes turiu skausmingą patirtį. Nesikišau, tikėjau, kad protingas, kad pats gali. Bet nesusitvarkė, nes sėdėjo depresijoje, kurios aš nepamačiau.
Tu nemanai, Gadget palaikino
. Bet esat visiškai kito asmenybės tipo žmonės ir negalit kalbėti apibendrintai, nes ryškiai neteko susidurt su itin jautriais nuolat linkusiais save nuvertinti intravertais, matematika gal čia tik papildomas lašelis, bet tikrai gana reikšmingas. Būtent apie tai, kad pedagogai turi ne tik dalyką išmanyt, bet ir šiek tiek daugiau, tą ir noriu pasakyt. Vidinė motyvacija mokytis matematiką tikrai ne dažnam kyla dėl to, kad pačiam labai įdomu. Beje, broliui pradinėj ji labiausiai patiko, per tuos 4 metus noras buvo pradangintas absoliučiai. Ne, auklėtoja tikrai neprisidėjo prie motyvacijos pagerinimo
. Sesei buvo visada sunku, bet anksčiau 6-7 būdavo bent, dabar kuo toliau - tuo blogiau... Blyn, vakar psichologė kalbėjo apie tai, kaip tėvai turi stiprinti vaikų savivertę, padėti su neteisingu vaikų mąstymu. 100 proc sutinku. Bet įdomu, ar mokykla supranta, kad tėvai nuolat turi dirbti su pasekmėm to, ko pridirba mokytojai... Lygindami vaikus/klases, nuolat murkdydami tą savivertę. Psichologė galėtų ir su mokytojais padirbėt, atsinaujint pedagogines žinias ne pro šalį būtų.
Pi čia buvo tik klausimas tarp kitko, nei ji daug moka, nei aš, nei mums rūpi - tą ir norėjau pasakyt
. Nesuprantu, kai būna pi diena, konkursai, kas daugiau skaičių po kablelio išmoks mintinai...