Kas blogai? Juk jie nepazista vaiku. Paklausk kokio matematikos mokytojo, kaip sekasi Andriui Kisieliui, tak anas ilgai ieskos zurnale pavardes ir paziurejes i pazymius tau pasakys, kad "nekaip", nes va yr trys dvejetai. Anot jusu-visiem viskas aisku,
Mano dukrą pažįsta visos mokytojos. Bent jau tos su kuriomis tenka bendrauti. O aš visada einu į susitikimus su mokytojais, net jei jie varo lauk, sakydami nėra problemų. Ir dukters klasės draugus pažįsta. Nes einam mes dažniausiai kartu, skant visas susirinkimas, taigi matau.
O kas liečia adaptuotus ir integruojamus. Aš asmeniškai nieko prieš juos neturiu, Bet kodėl yra suteikiamas šansas jiems, tuo pačiu sukeliant nepatogumų kitiems.
Elementarus pavyzdys. Pirmoje klasėje, su mano dukra mokėsi kurčia mergaitė, su klausos aparatu. Ji girdėdavo tik garsią kalbą. To pasekoje, mokytoja visuomet rėkdavo, kad ji girdėtų kas sakoma. Be to ji buvo pikta ir mušdavosi, jei tik jai kas pasirodydavo. Kad ir kiek mokiau dukrą tolerancijos, įdrėskimai ir panašūs dalykai savo darė. Po metų mergatė išėjo, jai buvo per sunku mokytis šioje mokykloje. Liko vaikai (sveiki ), kurie nebemokėjo klausyti normalaus garsumo kalbos. Taip ir mokėsi keturis metus klausydami riksmų. Aišku, tai ir mokytojos kaltė, bet ar nereikėtų pirma paruošti pedagogus, kurie sugebėtų dirbti su ypatingais vaikais. Ir mokyklas gal eksperimentines, kad galima būtų rinktis.
Ir iš esmės, nukrypom nuo temos. Kalba eina apie paprastus eilinius vaikus, gabius ir nelabai. Jiems tai reikia to paskatinimo. Ne visi gi tokie sąmoningi kaip Monie
