Savaitgalį važinėjom po Latviją, konkrečiai tai Venspilį. Tai pastebėjau, kad pas juos posūkių rodymas labai jau nemadingas reikalas.
na kur visos lapuotosios ir lapuotieji? nei vieno dar nemaciau
toks vaizdas kad as tik viena su jais vazineju...


QUOTE(cami @ 2008 09 08, 12:45)
na kur visos lapuotosios ir lapuotieji? nei vieno dar nemaciau
toks vaizdas kad as tik viena su jais vazineju... 





QUOTE(cami @ 2008 09 08, 13:45)
na kur visos lapuotosios ir lapuotieji? nei vieno dar nemaciau
toks vaizdas kad as tik viena su jais vazineju... 


ne viena ne viena


QUOTE(tuktuk @ 2008 09 05, 23:31)
vis paskaitinėju jūsų visų patirtis vairuojant ir dabar man toks klausimas iškilo ar mane teisingai intruktorius mokina
Pavyzdžiui prieš visas sankryžas, posūkius, žiedus važiuojant maždaug 40 km/h greičiu liepia perjungt į antrą pavarą ir tik paskui pristabdyt, jei reikia. O jūs iš karto pristabdot ir tik paskui įsijungiat antrą ar atvirkščiai? 


Jei jungi nestabdžiusi, tai stabdai varikliu, tuomet turi atleisdama sankabą duaugiau gazą spausti. Nežinau kaip geriau, bet aš prisistabdau ir tada perjungiu.
QUOTE(Vitulka @ 2008 09 05, 23:58)
hm, jei aš važiuoju ant 40, jungiu 2 pavarą, tai mašina lyg pašoka į priekį. O jei pagal instruktorių, tai man jis visad kartodavo, krenta geitis, mažini pavarą, ant 30 - 3 pavara, 40 km/h - 4 pavara, 20km/h - 2 pavara.
per egzą taip ir dariau pagal taisykles, tai egzaminuotojas pagyrė, pasakė, kad gerą instruktorių turėjau
per egzą taip ir dariau pagal taisykles, tai egzaminuotojas pagyrė, pasakė, kad gerą instruktorių turėjau

Tai ir turi pašokti, nes pažeminus pavarą variklis pradeda greičiau suktis. Arba daugiau pristabdyk, arba duok gazo daugiau, kad greitį atitiktų apsukos.
O tai ką instruktorius kartodavo gali mest iš galvos. Pasikartosiu, bet pavaras perjungti reikia ne pagal greitį, o pagal apsukas. Benzinui geriausia ties 2200, dyzeliui prie žemesnių - 1500. Ekonomiškiausias važiavimas kai apsukos yra ~2000. Važiuojant ant žemų apsukų galima sugadinti benzininį variklį, nes kai apsukos nukrenta žemiau 1500, tepalas netepa variklio ir labai greitai susidėvi variklis. Jeigu pirktumėte naują mašiną, tai turbūt nesulauktumėte kuomet variklis užsilenks, bet perkant seną niekada negali žinoti kaip ja buvo važinėjama. Mes Audi 100 variklį remontavom (valgė tepalus), būtent dėl šios priežasties. Dyzelinis variklis pagamintas iš kitokio metalo, todėl apsukos jam neturi reikšmės.
QUOTE(cami @ 2008 09 08, 11:45)
na kur visos lapuotosios ir lapuotieji? nei vieno dar nemaciau
toks vaizdas kad as tik viena su jais vazineju... 


yra yra,as lapuotoji

QUOTE(pikkolo @ 2008 09 08, 12:05)
O tai ką instruktorius kartodavo gali mest iš galvos. Pasikartosiu, bet pavaras perjungti reikia ne pagal greitį, o pagal apsukas. Benzinui geriausia ties 2200, dyzeliui prie žemesnių - 1500. Ekonomiškiausias važiavimas kai apsukos yra ~2000. Važiuojant ant žemų apsukų galima sugadinti benzininį variklį, nes kai apsukos nukrenta žemiau 1500, tepalas netepa variklio ir labai greitai susidėvi variklis. Jeigu pirktumėte naują mašiną, tai turbūt nesulauktumėte kuomet variklis užsilenks, bet perkant seną niekada negali žinoti kaip ja buvo važinėjama. Mes Audi 100 variklį remontavom (valgė tepalus), būtent dėl šios priežasties. Dyzelinis variklis pagamintas iš kitokio metalo, todėl apsukos jam neturi reikšmės.
as irgi nepritariu tam ka parase,nes pvz mano masiniukui pavaros eina taip:20km/h 2 pavara,40km/h 3 pavara ir 60km/h 4 pavara,jei ijungi prie mazesnio greicio iskart pradeda trukciot...beje pas mane dyzelini variklis

QUOTE(ashiuke @ 2008 09 08, 13:47)
as irgi nepritariu tam ka parase,nes pvz mano masiniukui pavaros eina taip:20km/h 2 pavara,40km/h 3 pavara ir 60km/h 4 pavara,jei ijungi prie mazesnio greicio iskart pradeda trukciot...beje pas mane dyzelini variklis 



Papildyta:
QUOTE(pikkolo @ 2008 09 08, 13:05)
Dyzelinis variklis pagamintas iš kitokio metalo, todėl apsukos jam neturi reikšmės.
Metalas tai tas pats,bet tik dyzelinio blokas daug storesnis,nes dyzelyje cilindruose daug didesnis slegis ir aukstesne temperatura



QUOTE(denaxa @ 2008 09 08, 15:24)
Papildyta:
Metalas tai tas pats,bet tik dyzelinio blokas daug storesnis,nes dyzelyje cilindruose daug didesnis slegis ir aukstesne temperatura
O per mazos ar per dideles apsukos vienodai negerai ir dyzeliui,ir benzinui ,tik dyzelis itin nemegsta aukstu (virs 3000)
Metalas tai tas pats,bet tik dyzelinio blokas daug storesnis,nes dyzelyje cilindruose daug didesnis slegis ir aukstesne temperatura



o tai benzininei nekenkia apsukos 3500-4000? man autostradoj kai isilekiu pastoviai taip rodo


Kol zalios esam, tai ir vadovaujames, kaip isntruktoriai moke.... va kai praktiskai paciupineji ne vien mokomaji masiniuka, tai ir ateina tas supratimas kada kaip ir ka...
man du pasitaike dyzeliukai tuo principu veike, kad 20 - 2, 30 - 3, 40 - 4, o va benzinas, kuri tik viena ciupinejau, jau kitaip... i apsukas nebuvo kada ziureti, nes dar nevazioneju taip sakant
karteli paciupinejau masiniuka po islaikymo ir viskas....


QUOTE(kvyka @ 2008 09 08, 16:51)
Kol zalios esam, tai ir vadovaujames, kaip isntruktoriai moke.... va kai praktiskai paciupineji ne vien mokomaji masiniuka, tai ir ateina tas supratimas kada kaip ir ka...
man du pasitaike dyzeliukai tuo principu veike, kad 20 - 2, 30 - 3, 40 - 4, o va benzinas, kuri tik viena ciupinejau, jau kitaip... i apsukas nebuvo kada ziureti, nes dar nevazioneju taip sakant
karteli paciupinejau masiniuka po islaikymo ir viskas....


maniske benzinine 20-2, 40-3, 60-4 begis. aisku galima 4 jungt ir ant 40, bet tada labai jau sunkiai trauks masiniukas, ir bus baisiai nepatenkintas, kol nepasieks savo reikalingu apsuku

QUOTE(illiusion81 @ 2008 09 08, 15:47)
o tai benzininei nekenkia apsukos 3500-4000? man autostradoj kai isilekiu pastoviai taip rodo
o ir begio sesto tai nera 


Na,ilga atstuma tai nera labai gerai,ir visa diena taip vaziuoti irgi negerai,bet jei kokia valanda dvi tris tai nieko,o koks cia motoras kad apsuku tiek ar leki ant 180km?




QUOTE(denaxa @ 2008 09 08, 17:18)
Na,ilga atstuma tai nera labai gerai,ir visa diena taip vaziuoti irgi negerai,bet jei kokia valanda dvi tris tai nieko,o koks cia motoras kad apsuku tiek ar leki ant 180km?
Isivaizduoji,kiek kuro eda? As dabar laikau apsukas pastoviai ant 2000 mazdaug,tai kuro sanaudos laabai ryskiai sumazejo-nuo 12l iki 8-iu
Pats geriausias stimulas nelakstyti
Siaip skaitoma kad sveikiausios motorui apsukos yra iki 3000,tik benzininiai ne tokie lepus ir atsparesni didesnem apsukom nei dyzelis 




nu nea, nelakstau ant 180





